bjornegil Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Satt ei enslig due på toppen av Empire State Building i New York. Prøvde meg med det nye kameraet (canon eos350d). Noen som vil bedømme bilde? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 ja du var jo heldig med å kunne ta bilde av den akkuratt der da. Men bildet var ikke så veldig interessant. Var ikke så mye dybdefølelse. Kansje du bør prøve å få med mer linjer som går nedover mot bakken. Dessuten var det utydelig. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 28. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Hallo! Ja det var skikkelig uklart også. men det er vel gleden av å bruke auto og helt fersk med kameraet. dette var vel ett av de aller første bildene med speilreflekskamera. Stor overgang fra kompaktkamera til speilrefleks Men det skal komme bedre bilder fra meg... Lenke til kommentar
kaffelars Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Bildet er litt tungt på venstre side. Kanskje kuttet litt der...vet ikke om hele bakparten av fuglen trenger å være med. Men at litt av foten er kuttet likte jeg ikke. Og såklart fokus i øyet på dua.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 synst bild evar bra eg. men var ikkje spesielt skarpt. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Bildet var ikke så imponerende, men jeg ble mer imponert over at duen hadde kommet seg opp. Har selv vært der, og da var det ikke mye fugler å se. Visste ikke engang at duer kunne fly så høyt, tok den heisen? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Veldig artig motiv, da! Synes dua ser ganske morsom ut der den sitter på toppen av den høye bygningen. Den er nok veldig stolt Synd med uskarpheten og det ellers matte-farger-pregede bildet. Endret 29. september 2005 av firstperson Lenke til kommentar
engekri Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Fantastisk bilde, litt nedtur at det var uskarpt og litt kjipe farger. Du kan fikse det ved å kjøre unsharpen mask og fikse litt på fargene med feks. auto levels. Kan fort bli enda bedre! Endret 29. september 2005 av engekri Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Synes det var topp jeg! Skulle bare ønske at du hadde fått med deg hele foten på fuglen! Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Sinnsykt bra motiv og komposisjon, Kunne vært litt skarpere men pytt pytt.. Veldig bra.. Bigk Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Eller er det bare bra arbeid i Photoshop ? syns kanskje konturene på dua er litt FOR klare ? Bare spør jeg :-) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Ser ut som du har brukt blitz iogmed at føttene til duen er så lyse? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Dua var der og jeg har det også på video. Hvorfor skulle man "lage" et slikt bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå