exmith2k Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei. Har en ekstern usb2 disk, 2,5" og 5400RPM. Når jeg kopierer noe til disken fra pcen, får jeg kun 10MB/s på laptopen, og 16MB/s på stasjonere. Hva er galt ? Usb1 = 1,5 MB per sek Usb2= 54MB per sek Vet at vi ikke klarer å få så mye. Men kan jeg kjøre noen programmet for å teste speeden osv ? Mvh STian Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Men kan jeg kjøre noen programmet for å teste speeden osv ?Hva skal du med det? du har jo teste det her:10MB/s på laptopen, og 16MB/s på stasjonere. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Men kan jeg kjøre noen programmet for å teste speeden osv ?Hva skal du med det? du har jo teste det her:10MB/s på laptopen, og 16MB/s på stasjonere. Skal se om det stemmer, og få speeden bekreftet. Men som regel kan "det programmet" også sjekke harddisken for feil osv. Edit: og halve meningen med denne trådstarten var jo fordi jeg lurer på om det er normalt, at speeden er så lav.... Endret 28. september 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Prøv med HDTune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå