Viggleik Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei. Jeg har en Medion 19 tommer crt skjerm som jeg har hatt i ett og 1/2 år. Problemet nå er at når jeg skrur den somer den inn og ut i en ganske go stund før den kommer il normalen, den lager også en lyd som en sy maskin, og er litt uklar i toppen. Ellers fungerer den fint. Hva er problemet? Er det noe jeg kan gjøre i innstillingene? eller må jeg ha ny? er det eventuelt garanti? kjøpt på Elkjøp og jeg har kvitering? mvh Vegard Lenke til kommentar
fudun Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Du må nok sjekke med Elkjøp om du har garanti fortsatt. Er du uheldig, hadde du bare ett års garanti. EDIT: Evt kan du finne fram til en knapp eller et menyvalg som heter Degauss. Hvis det ikke hjelper hadde jeg nok førsøkt å fått byttet skjermen. Endret 28. september 2005 av fudun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg vet ikke hvorvidt garantien din gjelder eller ikke, men du har reklamasjonsrett i flere år til. (CRT-skjermer må kunne forventes å vare lengre enn 2 år, altså har du 5 år reklamsjonsrett.) http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...3964913.16#rekl Endret 28. september 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Takk, jeg skal sjekke med Elkjøp. Jeg er så redd det er skjermkortet men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå