marw_the_big_headed_rhino Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 har en Speedtouch 516i fra Nextgentel, og får ikke logget meg på messenger. Men jeg kan bruke GAIM, som bruker samme porter og tilkobling, og det fungerer uten problemer. Noen som har en fornuftig forklaring på hva som er galt? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Software brannmur som sperrer MSN? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Nei, har ingen brannmur. Har skrudd av alle brannmurer, inkludert microsofts egen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nei, har ingen brannmur. Har skrudd av alle brannmurer, inkludert microsofts egen. har samme ruter og bruker msn slett msn og prøvd installer på nytt du, eventuelt prøv 6.2 Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Skjønner ikke hva som er galt jeg. Har ingen brannmurer som sperrer, og enda får jeg ikke brukt MSN. Bruker GAIM som bruker akkurat samme porter, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå