tommy_89 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sånn går det når man ikke sjekker hvor du får mest for pengene Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Damn! det kaller jeg lureri typisk selger, han så faren din komme lang vei. også uten skjerm! det var dyrt. :!: Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nåja, den driver vel kanskje The Sims på medium grafikk Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sånn "var" pappa og mamma og men så sa jeg at det var billligere men de blånektet, så kom det en ""dataekspert"" som vi kjenner og han var enig med meg da så nå får jeg ikke kjøpe ferdig pc engang da Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ny artikkel i HW som passer: Grunnleggende kunnskap ved kjøp av pc: http://www.hardware.no/guider/hele_maskine...i_praksis/17653 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 alt av data deler som koster mer enn 1000,- kjøper jeg på nettet, pga pris osv.. har hatt problemer en gang, og det var en harddisk fra Psdata, sendte de en mail, så sendte jeg tilbake harddisken, så en uke etter fikk jeg en større og bedre harddisk en plass jeg alldri kommer til å handle datadeler fra er expert og elkjøp o.l. Faren din har begått en stooor tabbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå