AleksanderA Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Haha, jeg dør av expert og elkjøp osv. Latterlige steder. "Ram og lcd skjermer er det eneste som teller på en datamaskin" Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvis han ikke er interessert i å kjøpe over internett, så har datakjeden utsalgssteder i de største byene i Norge: Her er en link til deres pc-pakker. Legg merke til prisen for AMD 64 3500+-systemet med GF6800 og 19" LCD-skjerm. 13000,- Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Pc'en til trådstarter er ikke verdt 13000kr , og skjermkortet klarer ikke kjøre mange av di nyere spilla Endret 28. september 2005 av Fuel Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 En mer relevant sak: Dette får man for 9999 på expert ifølge deres egne web-sider: PC uten skjerm med AMD Athlon 64 3500+ prosessor, 2 x 512 RAM og 2 x 160 GB harddisk. DVD-spiller & DVD- brenner, ATI Radeon X600SE 256 MB og 6 USB 2.0 porter. I tillegg: TV-ut, modem og WLAN Inkl. 11 i 1 minnekortleser. Da er 13000 veldig mye for den til trådstarters søster Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) I butikken der jeg jobber, får du ferdigPC med disse spesifikasjonene for 9999: Processor: Pentium 4HT 650 (3,4 ghz) Minne: 1024 ram (PC 3200) Harddisk: 500 gb (2x250 gb s-ata) Nvidia geforce 6600gt 256 MB Drev: Dvd brenner 16x dual layer Trådløst tastetur og mus Lan, Firewire, Kortleser Wlan b-g Relativt mye vassere enn hva din far betalte for. Absolutt ikke snilt gjort av Expert Endret 28. september 2005 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 3.4ghz prosessor (sikkert for å få den til å høest bra ut)890 mb ram (skulle vere 1024, kanskje skjermkortet tar resten) SKJERMKORT: RADEON 9100 64 ram! Grei prosessor. Men blir litt som å stappe en 3-liters turboladet V6er i en go-cart... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 I butikken der jeg jobber, får du ferdigPC med disse spesifikasjonene for 9999:*snip* Greie specs, men jeg ville droppa ene harddisken og installert et litt bedre skjermkort. Med mindre dere selger til kunder som har planer om å laste ned uhorvelige mengder porr så klarer de fleste vanlige brukere seg med 250 gig Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 I butikken der jeg jobber, får du ferdigPC med disse spesifikasjonene for 9999:*snip* Greie specs, men jeg ville droppa ene harddisken og installert et litt bedre skjermkort. Med mindre dere selger til kunder som har planer om å laste ned uhorvelige mengder porr så klarer de fleste vanlige brukere seg med 250 gig Det er som oftest porrlastere (eldre folk) som handler på expert da vel.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg tror rett og slett expert har solgt dere enn annen maskin enn det faren din fikk med hjem, Hvis ikke hadde jeg gått til lensmann og anmeldt expert for svindel! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Sikker på at din far ikke har tatt en spansk en og oppgitt at han betalte mer for den enn han har? Jeg har veldig liten tro på at en rimelig oppegående kjede som Ekspert kunne selge noe av den kvlaiteten til en slik pris. Dårlig tilbud på ekspert har de kanskje, men om den prisen og de spesifikasjonene stemmer, så er det snakk om regelrett svindel eller feilprising. Her er uansett noe feil. Sjekk først at det faktisk ble betalt 13000 for dette utstyret. om det ble det, så snakk med Ekspert butikken, for her foreligger det en feil et sted. Jeg tror neppe butikken har svindlet med vilje. Mye større sjanse for at de tabbet seg ut med prisingen. -Stigma Lenke til kommentar
kvase Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 detta minner meg om en repotasje her tidligere om lars mjøn eller en av disse tulle kara som skulle oppgradere og endte opp med en utstyr uten like til himelske summer. fant ikke den igjen men den hadde passa her Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Genetex: Få søsteren din til å prøve å spille the sims 2 på den maskinen. Da ser de nok hva de har betalt for! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kan ikke trådstarter bare finne ut hva PCen heter og modellnummer? Så er det bare å sjekke det opp. Tviler på at en såpass stor og seriøs kjede som Expert prøver å bøffe kundene sine. Tenk hvilke ringvirkninger det ville få når dette kommer ut i pressen... -KJ Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Få navn så kan vi fort sjekka hva han har betalt for maskina..... :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Som Stigma poengterer, det må være ein feil her. Ingen butikk selger ein sånn PC til den prisen. Sjekk med far din at han virkelig betalte 13k, gå ned til Expert og forklar saken. Greit nok at maskinene i store el-vareforretningar er litt dyre i forhold til prisen, men det du skriver her er så totalt overprisa at eg ikkje trur heilt på det. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Gi meg nummret til faren din, så skal eg hjelpa deg å forklara det til han Bra at du unne søstera di ein pc ho kan spela andre ting på enn sims 1. Kan jo få knallpc med skjerm, 5.1, 400gig+++ til den prisen, og mindre! Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 13 tusen spenn for det der... et vanlig nå tids skjermkort er ca 10x bedre enn det skjermkortet der, forresten det skjermkortet er 3 år gammalt (ca). finn ut typen på prosessor også da om du kan, tror ikke har lagt til en av de beste 3.4ghz cpuene sammen med det skjermkortet der, sikkert en celeron ellr no Lenke til kommentar
Filla Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg velger faktisk å tvile på at Expert har tatt 13k for PCn du beskriver. Expert kjører i stor grad standard priser på ferdigbygde maskiner fra HP, FS osv. De fleste av modellene Expert selger kan finnes igjen i deres nettbutikk www.bestbuy.no Lenke til kommentar
TorEinar Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg tror gjerne på at expert solgte PC'en til 13000,- Dette er helt sikkert en eldre "topp-modell" som har ligget alt for lenge på lageret. Det er til og med godt mulig at Expert tapte penger på maskina selv til den prisen. Men det er uannsett dårlig gjort å ikke selge den for hva den er verdt i dag. Det er jo ikke kundens feil om de sliter med gamle maskiner til dyr kostpris på lager. Endret 28. september 2005 av TorEinar Lenke til kommentar
Filla Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Vill selvfølgelig påpeke at 13k for en PC slik du beskriver er hinsides all fornuft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå