NAZTQ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg skule prøve ut overgangen fra IDE til S-ATA som fulgte med hovedkortet til pcn. Dette funket da ikke da kontrolleren ikke fant harddisken. Jeg har 2 stk harddisker, en som jeg bruker til windows og programvare og en til filmer,bilder, dokumenter, musikk osv osv. Da jeg hadde kobla alt tilbake til sånn det var, og starta opp så tok det veeldig lang tid å starte opp(Windows logo veldig lenge). Og når jeg var i windows så ser jeg at den ene harddisken mangler. altså den med filmer også videre. Jeg går inn i diskbehandling og finner ikke harddisken der heller. Deretter tar jeg en restart og går inn i biosen, der ligger harddisken som den skal på slave og alt. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Driver til sata-kontroleren har du innstalert? Lenke til kommentar
NAZTQ Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Sillicon IMAGE ATA controller. Men dette har ingenting med saken og gjøre. Jeg skal ikke bruke SATA. Jeg skal ha det tilbake til det gamle. Men finner ikke harddisken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå