sjøgren Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Hei... Emnetittel sier vel det meste!! Jeg har spilt cs i noen år og hadde tenkt å starte en clan med noen kammerater. Lurte da på om noen av dere har noen lure forslag til hva jeg burde kjøpe? Headsettet vil jeg helst ha til under 500,- Hvis man skal ha en bra mus så må man man vel ut med en god del penger..men vil gjerne holde meg under 500,- der og takk til de som gidder å ta seg tid til å svare Endret 28. september 2005 av sjøgren Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) hei du kan jo altids kjøpe logitech mx518 Btw, eg syns og det er tøft med smily i kver settning hiih Endret 28. september 2005 av ToppDogg Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hmm logitech mx518 er og anbefale. men storeboren logitech g5 er hakket bedre vi har jo også razer:) kjempe flott gaming mus, personlig syns jeg den er litt lite.. .. men noen? hva med å lage en eks" den store, tastatur og mus" tråden osv eller" gaming utstyr" osv.. Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 hmm..den vakke dum nei, trur jeg går for den Men da var det Headsett med mic da ? Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 den store vinner til cs e faktsik sennheiser, bruk litt meir og kjøp sennheiser pc150. imo, sennheiser ---> ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå