Beining Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tenkte å lage en tråd der vi diskutere fingerbord. Har fått veldig innteresse for dette i det siste. Har kan vi poste bilder, tips, triks osv... Skal prøve å fått tatt noen bilder av mitt og rampen min når jeg får kamera. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 WTF? Et fingerbord? Er det et bord lagd av fingre? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Det er et mini skateboard som du bruker ved hjelp av fingrene dine; Fingerboard! Endret 28. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Haha, jeg har et sånt oppi hylla. IBTL, forresten. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hadde et sånt for tja.. 15 år siden? min bror laget til og med en halfpipe-rampe på sløyden på skolen.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hadde et sånt for tja.. 15 år siden?min bror laget til og med en halfpipe-rampe på sløyden på skolen.. Laga ein eg og >.< Ligger pakka ner en plass sammen med brettene Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 De der var artige på barneskolen. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hadde en...klarte faktisk ollie Loeve? Ibtl regnes som spam. Synes dette var en bra tråd jeg. Du som burde fått advarsel. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hahaha, har ikke sett et slikt et på 12-13 år. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg husker jeg hadde et slikt et for.. 6-7 år siden,. Wow, det var lenge siden det. Husker jeg hadde fingersparkesykkel også. Jeg var god på den, gitt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hadde en...klarte faktisk ollie Loeve? Ibtl regnes som spam. Synes dette var en bra tråd jeg. Du som burde fått advarsel. Og denne tråden bryter regelen de har om at "Den Store x"-tråder ikke skal lages. Jeg har forresten ikke bidratt særlig mindre til denne tråden enn resten, så la meg gjerne få si: Feck Yuo Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 De der var artige på barneskolen. Lenge siden jeg har sett sånne nå... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Vær så snill å være saklig da iallefall Loeve... Man kunne jo selvfølgelig kalt den "Fingerboard tråden", men p.g.a treords-regelen, kan den ikke det! Leno Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 IBTL, forresten. plz.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 lol jeg poster at denne tråden kommer til å bli stengt snart B) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 lol jeg poster at denne tråden kommer til å bli stengt snart B) For det første: Dette er IKKE catch-gamer's forum... For det andre: Nå gjør jeg trådstarter en tjeneste og skriker OT stuff kan du dra deg og rævva de et annet sted med... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 http://www.fingerboard.dk/index.htm Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hadde en...klarte faktisk ollie Loeve? Ibtl regnes som spam. Synes dette var en bra tråd jeg. Du som burde fått advarsel. Og denne tråden bryter regelen de har om at "Den Store x"-tråder ikke skal lages. Jeg har forresten ikke bidratt særlig mindre til denne tråden enn resten, så la meg gjerne få si: Feck Yuo holdnings problemer? husker vi hadde slike på barneskolen, drev lærerne gale Lenke til kommentar
Beining Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ikke så veldig interessant ser jeg, men men... Men helst drit i å post OT da! Ja men den "tre-ords regelen" gjorde så jeg ikke kunne kalle den " Fingerbord tråden" Bare steng den dere, begynner å bli vant til det på det forumet her. Har jo regler i hue og ræva her... blir jo syk av mindre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå