Barry White Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei! Noen andre som opplever et heseblesende etterslep på FIFA 2006? Jeg har Dell 20" 16ms som skal ha et godt panel og lite etterslep, likevel er det ILLE....kan det ha noe med at skjermkortet suger? (litt herpa radeon 9600 nonpro)... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva definerer du herpa? Uansett, etterslep kommer fra LCD-skjermen, ikke skjermkortet. Men se om du kan se om det er skjerm-etterslep eller annen form av etterslep. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 hvordan merker du det da? å ta opp en video fra actionen funker vel ikke, for da blir det vel fint å se på..(hvis dere skjønner) Nei - det er kraftige striper syns jeg...prøvde cs 1.5 med høy oppløsning og jeg merker ikke no der, heller ikke bf og bf2 har jeg hatt store problemer med, rart... "skjerm-etterslep eller annen form av etterslep" hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå