idander Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg har en eldre PC (233MMX) som har et litt besynderlig prooblem. Den interne klokken (tidsuret, ikke CPU klokkehastighet) ser ut til å gå saktere enn den skal. Jeg har en tid kjørt PCen uten batteri til BIOS og har da måttet stille inn BIOS hver gang jeg startet maskinen. Men i dag satte jeg inn nytt batteri og likevel går klokka mer og mer unøyaktig. Noen som har vært borti noe lignende? mvh, Idar Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hadde samme problem. Ble borte etter en tur innom "Windows update" hos meg! Kan jo hende at PC'n din er sliten på sine eldre dager å da. Henger litt etter liksom. :smile: Lenke til kommentar
idander Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Ja, det kan jo være et tegn på at den vil gi opp snart. Men den får ikke lov enda :smile: Skal i hvertfall bli firewall på sine eldre dager. Men den funker greit til å surfe på nettet. mvh, Idar Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Skal den bli firewall fortjener den en pakke som http://www.clarkconnect.org !!! -KJ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg har en splitter ny Dell laptop som sakker 5 min i timen! Og det er visstnok mange som har samme problemet med Dell. Så det er ikke noe uvanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå