CybKnight Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Prøv Mumble. Dette voicechat programmet er designet med spillere i tankene. Med lav latency, bra støyfilter og høy tale kvalitet, kommer du og din clan til å få en bedre hverdag. Programmet inkluderer plugin support for positional audio i spill, og kommer med en plugin for Battlefield2 v1.02. (flere spill kommer forhåpentligvis) Installeren inkluderer klienten Mumble og serveren Murmur for WinXP/2003. Serveren kan kjøres på linux ved å kompliere kildekoden. Det beste er at programmet er open-source, og derfor gratis og laste ned og bruke. Mumble hjemmeside Lenke til kommentar
akarno Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvor mye betalte de deg for å si det? :!: Hehe neida Skal foreslå det for noen venner og prøve det ut. Vet du hvordan det er i forhold til Ventrilo? (Da tenker jeg på lydkvalitet og sånn) Lenke til kommentar
CybKnight Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Har ikke testet ventrilio, bare teamspeak, og det er 10x bedre enn TS ihvertfall. Lydkvaliteten er superb Jeg blir ikke betalt, jeg blir holdt i lenke og truet til å lage gfx... De andre gidder ikke Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skal prøves, selv om jeg ikke har noe imot VT. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har ikke testet ventrilio, bare teamspeak, og det er 10x bedre enn TS ihvertfall.Lydkvaliteten er superb Jeg blir ikke betalt, jeg blir holdt i lenke og truet til å lage gfx... De andre gidder ikke Ventrillo er jo dårlig uansett Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 intill det kommer støtte for flere rom og connection mellom disse er ikke dette konkeranse dyktig ovenfor TS, hvertfall for min del Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 VT er konge, men dette må prøves Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Og best av alt, det er norsk laga folkens! Lenke til kommentar
CybKnight Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 0.9.0 støtter faktisk flere kanaler. Linking kommer i en seinere versjon... Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Etter litt leting så fant jeg et alternativ til Teamspeak og Ventrilo som faktisk dugde ja. Testa Mumble i helga og ble rett og slett imponert, at dette ikker er mer utbredt er for meg en gåte. Veldig bra lyd med flere instillinger enn i f.eks Ventrilo og banker totalt TS i lydkvalitet. Ventrilo har vært umulig å stille inn riktig i xp64 i motsetning til mumble som fiksa biffen etter en enkel sound wizard. Avansert rettighetsstyring (kanskje for avansert) og er open source og finnes for flere platformer (windows, linux) etc. Årets høydare på open source froten! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg gjennoppliver denne tråden. Vi i klanen har nå brukt mumble (sammen med resten av Team Fortress 2 norge) i snart 1 og en halv måned, og vi vil aldri tilbake til ventrilo. Ufattelig bra lydkvalitet, liten latency og noen andre kjekke funksjoner. Selvsagt hadde det vært kos med enda litt mer tweaking av diverse ting, men bedre enn ventrilo i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå