Algool Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei, Jeg ser med stor glede at Viewsonic vp930 er kommet i butikkene, men pysete som jeg er ønsker jeg å se andres erfaringer før jeg kjøper:) Utifra det som finnes på nettet ser det veldig bra ut, men om noen her i forumet har rasket til seg en slik en, hadde det vært fint med erfaringer i spill osv. Og kanskje noen bilder? Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Sakset fra behardware.com: This summer, we published two news about two “new ViewSonic monitors the VP930b and new 3ms version VX924. Today, ViewSonic explains these releases: The VP930B release is confirmed. It is, as we supposed, our favourite MVA VP191b substitute. Shipment begins today in small quantities and the product real estimated availability will be at the end of the month or early October. Compared to early version, contrast ratio increases to 1000:1 and the foot which featured three branches now has four. En bra skjerm med andre ord Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg liker Viewsonic, men jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor de ikke har en skikkelig fot på mange av skjermene sine. Pivot/høyde/side Det har stoppe meg fra å kjøpe det hjemme. Fordi jeg ikke justerer bordet etter skjermen, men albuene og stolen. Endret 29. september 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå