egjare Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Driver og investerer i speilrefleksutstyr nå, og trenger minnekort til et Canon EOS 20D. Har i denne sammenheng sett meg ut et kort fra Memory Corp: Memory Corp CF 1024MB x80 Hvor mye har denne x80-benevnelsen å si, og er den troverdig? Jeg ønsker nemlig å kunne ta 5 bilder per sekund slik som 20D skal være i stand til. Noen som bruker tilsvarende minnekort og vil dele erfaringer? Lenke til kommentar
kawak Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har ikke noe kjennskap til akkurat det minnekortet, men skulle tro du kunne komme et stykke på vei med og google litt. Men er det virkelig så mye og tjene på å kjøpe dette minnekortet kontra markedslederene, f.eks san disk? Hvis du først har kjøpt 20D og skal ha objektiver som kameraet fortjener ville ikke jeg forsøk meg på å spare så mye på minnekort. Her er en link du kanskje blir litt klokere av mtp hva slags kort du trenger ol. http://www.dpreview.com/reviews/canoneos20d/page12.asp Mtp på benevnelsen skal 1x/x1 være 150KB i sek, og x80 skal da være 12mb i sek. Jeg synes kortet virker for billig til å leve opp til den hastigheten, men vet ærlig talt ikke Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå