Cultofluna Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Tenkte å sjekke ut Gluecifer, iallefall. Spillte som support for de for ett eller 2 år siden.. makan til overlegne drittsekker! Men musikken er konge da Edit: Leif! Endret 2. oktober 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hehe, tviler ikke. Billetter er uansett bestillt, gleder meg til dette. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Noen som var på Samfundet i går kveld, altså ny åpningen av bodegaen? Synd at det er galla fest hele helga Lenke til kommentar
whoi Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg skal på Seigmen konserten! Gleder meg skikkelig Synd jeg må reise gjennom halve norge for å komme ditt, ellers hadde jeg sett flere konserter. Kan ikke skulke skolen alt for mye heller Edit: leif Endret 9. oktober 2005 av Blurpy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Argh, hvorfor må samfunnetmedlemmer betale ekstra for å komme inn å ta en øl under uka? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Var på Gluecifer og Animal Alpha i går. Var bra! Må si at jeg ble positivt overrasket over AA, selv om vi ikke fikk med oss hele gig'en. Gluecifer var rett og slett bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå