LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 5. Oktober starter norges største og kuleste studentfestival i Trondheim. Man snakker selvsagt om UKA. Er det noen her som har planer om å dra på et/flere av arrangementene? Jeg har plukket frem noen av godbitene: - Øystein Sunde - Mine beste introduksjoner - 10. Oktober - Burgerkurs med Sesam - 11. oktober - Whiskykurs - 11. oktober - Oktoberfest med DDR - 12. oktober (Dette er et MUST!) - Gluecifer - 12. oktober - Seigmen + special guest JR Ewing - 20. oktober - Amulet og JR Ewing - 21. oktober - Boogie Night på Samfundet 22. oktober - Totom(*) - 23. oktober - Wyclef Jean (US) - 25. oktober - Chippendales - 26. oktober (hahaha) - Tom McRae (UK) + special guest Sarah Blasko (AUS) - 30. oktober Dette er bare en promille av alle arrangementene. (*Bandet Totom er tilknyttet landsforbundet Dissimilis, og består av seks musikere med psykisk funksjonshemming. Med ekte spilleglede gir de oss 60- og 70- talls pop/rock, med innslag av trønderrock og enkelte egne låter.) Er enda ikke helt sikker på hva jeg skal gå på, men satser på å få meg så mye som mulig. For hele programmet + informasjon, besøk www.uka.no Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg blir faktisk 18 år 5. oktober, så hadde tenkt å dra med noen kompiser på byen den kvelden, er det noe "stort" som skjer på samfunnet da? ellers hadde jeg tenkt meg på noen av konsertene, men er blakk og skal på klassetur til praha og berlin og drar 15. okt :/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Heller lite som skjer den 5. Du har jo alltids avdukkingen av årets UKAnavn på samfundet klokken 00.00, natt til den 6. Uka åpner offisielt den 6, men har noen smågreier den 5. Ikke noe særlig å prate om spør du meg. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jaja, får se hvor turen ender Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvorfor nevner du ikke trippelkonserten med Ralph Myerz? Tenkte meg på den jeg Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Lack og kanskje JR Ewing, resten går meg hus forbi Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg skal . Jobbet der i fire år. Nå er det på tide å høste fruktene(for betaling ). Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du har jo ikke nevnt animal alpha! De spiller 11., 12. og 13. oktober, klubben, samfundet. Og det er gratis! Jeg skal på alle tre. Selv om plata er litt skuffende leverer de fortsatt live. Også skal jeg på seigmen og jr ewing. Gleder meg helt sinnssykt. Noe mer har jeg ikke råd til. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Vel, Ralph Myers er konge de, men jeg overlever ikke Kurt Nilsen og The Dandy Warhols. Animal Alpha er grusomt. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg har billett til Gluecifer og Seigmen hvertfall, også har jeg tenkt meg på burgerkurs hos Sesam dette blir bra ! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Burgerkurset blir en höjdare. Norges beste burger... :o) Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Oktoberfest, Seigmen og Tom McRae skal jeg hvertfall på Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Unnskyld min uvitenhet, men må spørre: - Oktoberfest med DDR - 12. oktober (Dette er et MUST!) DDR = Dance Dance Revolution ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Nei, DDR er tullebandet til Johan Golden, Atle Antonsen & Co. De spiller harde tyske coverversjoner av gamle norske/svenske hitlåter i grå dress og stramme slips. Veldig øst-tysk. Evt. KAN det jo være Dance Dance Revolution. Endret 28. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ah, takk.. Tenkte på det, at DDR kanskje har noe med tyskland å gjøre, men var vel ikke 100% inne på det.. Spørs om det er mye 18års grenser på events der.. Da har jeg lite å gjøre der, hvertfall denne gangen.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Bitex, det er nok Johan Golden og Atle Antonsen ja. Var på Oktoberfesten i 2003 og det var helt sinnsykt. De fleste arrangementene har 18-årsgrense, noen har kanskje 20. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Spiller ikke DDR coverlåter av DDE da? Bare på Tysk? :!: Hvor mye koster det egentlig? Er det sånn at man må betale for hver konsert med billett eller hva? Må vel da sikkert vurdere hva jeg helst vil se da. Må iverhtfall se Seigmenn! Og kanskje muligens DDR. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Oktober festen koster 50kr.. Eg skal på den og Seimenn og sikkert masse anna rart.... -må få tilbake litt for arbeids innsastsen... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jr Ewing? Skulle nesten ha reist dah Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tenkte å sjekke ut Gluecifer, iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå