bjorna Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hei Windowsen min har noe bug, den starter med språklinjen på den blåe linja nederst hele tiden, selv om jeg skrur det av. Problemet er altså kort forklart, jeg får ikke skrudd av språklinja. Dette er veldigt frustrerende Håper at noen kan svare veldig raskt Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 slett sånn at du bare har et språk på den vist du ikke alt har gjort det;) også prøv å slå den av og restart da:P Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Høyreklikk på linja > Verktøylinjer > ta av haken ved "Språklinje". Deretter starter du maskinen på nytt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har samme problem, og @kd, det står at han har prøvd det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har samme problem, og @kd, det står at han har prøvd det. At han "skrur den av" vil ikke nødvednigvis si at han har gjort det jeg sa. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 @kd, det var det jeg mente at jeg hadde gjort. Så er det noen som vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) slett det ekstra språket som sannsynligvis ligger inne (US english sannsynligvis). og hvis jeg ikke husker helt feil, så er det to kryss du må huke av for å virkelig bli kvitt den edit: er ikke hjemme, så kan ikke vise hvordan :/ Endret 29. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er bare å fjerne engelsk, så forsvinner den av seg selv. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Høyreklikk "språk ikonet" nede i hjørnet, velg instillinger. Sett standard til Norsk Trykk knappen "Språklinje" under instillinger, fjern hakene der og du skulle være kvitt linja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå