CarinaE Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Idet jeg putta inn DVD+RW platen idag i spilleren, så sa maskina at "platen inneholder ukjente data, trykk OK for å åpne skuffen, eller REC for å slette platen"... Hva kan ha skjedd? Eneste jeg har gjort er å tatt opp 2 programmer, bytta plate, og så satt den igjen for å se på programmene. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å kunne se på innholdet igjen? Har forøvrig prøvd å putte plata inn i en annen spiller, men der sto det at platen var ukjent, akkurat som om det var en annen sone.. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 det har jo litt og si hva slags programmer du brant in på den Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Sorry, tenkte bare på at DVD brennere var til tv'r... Har altså tatt opp tv programmer fra tv'n. Ikke brukt platene til noe annet i det hele tatt. Endret 28. september 2005 av CarinaE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå