BBC Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 http://www.itavisen.no/art/1299289.html hehe :smile: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Neeh, skifter heller navn til Ringenes Herre Playstation two Intel Pentium eller noe annet, turok var ike noe kult.. Det er faktisk en som heter Playstation Two og.. Merkelige folk.. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Skal jeg skifte navn, blir det til Domingo "Ding" Chavez! (en liten intern en det her, men de rette folkene skjønner sammenhengen vil jeg tro... :wink: ) Eller kanskje jeg skulle skifte navn til Crimson Skies? ...høres litt kult ut :razz: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 jeg vil bytte navn til Spock eller Sybock .... ja jeg er ikke helt normal Lenke til kommentar
en mann Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Bytte til: Hardvèr DottNo Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 For lenge siden kalte jeg P0rn mappa mi for Turok. La den i spill foldern. Det var da jeg delte maskin med flere andre. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-08-16 20:38, RogueFreak skrev:Skal jeg skifte navn, blir det til Domingo "Ding" Chavez!(en liten intern en det her, men de rette folkene skjønner sammenhengen vil jeg tro... :wink: )Eller kanskje jeg skulle skifte navn til Crimson Skies? ...høres litt kult ut :razz: Rainbow Six seriene ja Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-08-16 20:38, RogueFreak skrev:Skal jeg skifte navn, blir det til Domingo "Ding" Chavez!(en liten intern en det her, men de rette folkene skjønner sammenhengen vil jeg tro... :wink: )Eller kanskje jeg skulle skifte navn til Crimson Skies? ...høres litt kult ut :razz: Rainbow Six seriene ja Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg vurder sterkt å bytte navn til Bill Gates Jr. Har hørt at det skal være lett å få seg dame da... :razz: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den , skrev: hvordan går det an å poste anonymt?? (ID: 7) (og hvorfor quotet den ikke hele innlegget?) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 16:37, GeeZuZz skrev:hvordan går det an å poste anonymt?? (ID: 7) Det er av ukjente grunner mulig i humor-kategorien: Anonyme brukere kan legge inn nye meldinger og skrive svar i dette forumet (For å legge inn meldinger anonymt, unnlater du bare å skrive inn brukernavn og passord) Quote: (og hvorfor quotet den ikke hele innlegget?) En bug eller feature kanskje? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: GeeZuZz skrev (2002-09-15 16:37): Quote: Den , skrev: hvordan går det an å poste anonymt?? (ID: 7) (og hvorfor quotet den ikke hele innlegget?) Sikker mange andre som lurer på det, Det er ikke første gangen eg ser det. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 aha. skjønner. haha. nå vet dere ikke hvem jeg er... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 ? trykk på anonym da og se "profilen". "Det brukernavn finnes ikke" :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå