Howard Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Philips møter høsten med fire nye webkameraer i den lavere prisklassen. Les mer Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tror jeg holder meg til mitt Logitech quickcam pro 4000 jeg. Kan ikke si at noen av de modellene fristet meg, eller hadde noen nye funksjoner. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Når jeg så overskriften tenkte jeg at jeg kanskje skulle få meg et nytt webcam, men den gang ei. Her er det ene styggere enn det andre... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 De webcamene ser vel greie ut, de har prøvd seg på et nytt design, noe jeg syns er bra de gjør. Men som sagt, da jeg leste overskriften så tenkte jeg, kanskje jeg kjøper et nytt webcam. Men fikk ikke lyst til det etter å ha sett og lest om dem. De funker nok bra til det de er ment for, folk som ikke krever så mye ut av dem. Men skal jeg først kjøpe noe sånt så må det være bedre enn den forrige jeg hadde i hvert fall. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nå er jeg overhodet ikke inne på webcams, og vet ikke heller om det er sunt for verden om jeg hadde investert i noe slikt, men jeg lurer litt på en ting. Hvordan fungerer den facelocken? Motor i webcamen? Hva er programvaren programmert til følge? Noe kvalifiserte gjetninger? Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Autofocus og autostabilisering og 60fps for kule slow-motion effekter er noe håpet på. Og motor og zoom funksjon så jeg kan sette den på taket og zoome rundt om kring Lenke til kommentar
G Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Prisene på de rimeligste er jo ikke så mye å klage på. Greit med litt flere modeller på markedet slik at vi får billigere utstyr sånn generellt sett. Blir nok hardere konkurranse for en del aktørerer, noe som nok gjør det vanskelig å fortsette å lage slikt utstyr for enkelte produsenter. Det kan kanskje lønne seg å komme med noen "nye" egenskaper, eller å bare skvise prisene basert på "gammal" teknologi. Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ser ikke SPC900NC modellen på listen.. men håper den kommer. er vel ikke alle som har bruk for 1280x960 kamera og 90fps video, men for meg hadde dette vært kjekt Stilig er det også.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den er litt bedre, ser tøffere ut med de fargene og. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Uten noen spesielle forutsetninger vil jeg tro at Labtec Webcam Pro er bedre enn de fleste nye Phillips-kameraene, og det er helt klart billigere. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 SPC700NC er herved ført opp på ønskelisten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå