Epsilon- Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jepp har sølt brus over qwertasdfgzxcv regionen, noen andre som har gjort dette? Hva skal jeg gjøre? Kan jeg hive det en omgang i oppvaskmaskinen? Tastene er de vanskelige å sette i igjen etter jeg evt. har vaska grundig nedi der? Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du må nok uansett sprette av knappene for å få vasket under med en klut. Ellers vil det bli noe seigt. Oppvaskmaskinen er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva med å kjøpe nytt? Det koster jo nesten ingenting. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Du må nok uansett sprette av knappene for å få vasket under med en klut. Ellers vil det bli noe seigt. Oppvaskmaskinen er ikke å anbefale. Har du prøvd å sprette disse knappene opp? Er de enkle å sette på plass igjen? Knappene er jo like som på en bærbar Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 legg det i badekaret. enkelt og greit. men pass på å tørk _GODT_ før du kobler det inn igjen. Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 varmt vann og zalo og god tørking Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Du må nok uansett sprette av knappene for å få vasket under med en klut. Ellers vil det bli noe seigt. Oppvaskmaskinen er ikke å anbefale. Har du prøvd å sprette disse knappene opp? Er de enkle å sette på plass igjen? Knappene er jo like som på en bærbar Hei Jeg fikk mitt Ultra X tastatur for en ukes tid siden, og da merket jeg at ø- og æ-tasen var byttet om. Så jeg måtte ta ut begge tastene og skifte plass. Du bare tar tastene fra oppsiden og drar de forsiktig ut av. Skulle det henge igjen en hvit plastik dings under, er det bare å løsne den også og feste den til tasten igjen. EDIT: Tips; De hvite "plast-dingsene" som er under selve tastene ser ut som de lett kan knekke/bryte, men hadde ikke noe problem med det da jeg gjorde der forsiktig. Mvh Torbjørn Endret 30. september 2005 av 260202 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå