Entity extraction Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg skal kjøpe Mp3 spiller til kona. Kona kommer primært til å bruke den når hun trener. (helsestudio osv) Den trenger ikke mer enn 512Mb lagring Den må vel være USB 2 Radio er en fordel den trenger ikke opptaksmulighet. headsett\plugger har jeg tenkt å kjøpe utenom Den må være særdeles enkel å bruke Fordel med god batteri kapasitet skal ikke brukes til bilder, film, koble til stereo anlegg osv. display er en fordel equaliser, nei skal ikke brukes som extra hd musikk filer som spilles av: mp3, wma koples til pc med win xp viktig å kunne firmware oppgradere den greit med sorterings funksjon Så langt har jeg tenkt på Denne Noen som har synspunkter på mit foreløpige valg? Takk for svar V Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har hatt tilsvarende spiller fra creative. Skal være bra den der. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kanskje en Creative FX100? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) En iPod mini er veldig fint for både deg og kona! Har ikke radio, men er extremt brukervennlig! =) Hvis du har den i lomma, trenger du ikke å ta den opp for å finne frem engang! Jeg eier en iPo 20GB (samme systemet) og er gruelig fornøyd! Edit: Pluss at en liten mp3 spiller fort blir sliten! En pode holder seg kjempelenge! Endret 28. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk for gode råd! Spilleren er kjøpt, men nå klager hun på proppene. De detter ut når hun trener. Hvilke plugger\propper er å anbefale til trening. Har sett på The Plug Men den får veldig varierende bruker erfaringer. Andre som har meninger? Takk for svar V Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Spark Plug skal visst nok være en oppgradert versjon av The Plug http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311155&cks=PRL Endret 3. oktober 2005 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå