Ratatosk Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Apropos Platoon... Er det noen som husker et spill til Amiga kalt The Lost Patrol? Spillet gikk ut på at et helikopter hadde krasjet i jungelen i Vietnam, og man skulle lede de overlevende soldatene tilbake til basen. Gidder ikke å forklare alt, bare gjør nettsøk hvis du er nyskjerrig. Det var en slags blanding av rpg, adventure, action og survival. Tror det var Ocean som stod for herligheten. Skulle gjerne sett en remake! Kompisen min trodde forresten en periode at spillet het "The lost petrol", og klagde stadig over at han aldri klarte å finne den ***** bensinen - haha... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Tror jeg husker vagt et `nam spill. Husker også Shadow Of The Beast på Amigaen. Veldig bra musikk, stemningsfull. Merkelig spill.. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Kom på noen jeg ville hatt: Scorch earth Burning rubber (c64) Commando (C64) Last Ninja :smile: Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Stunts! (pc) Transport Tycoon (pc) Wizball (c64) Noen som husker Led Storm til c64? Lenke til kommentar
kbsb Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Er det forresten noen som vet hvor jeg kan finne Pirates, enten vanlig eller Gold? Har spillt Defender of the crown - remake, og har så innnnnmariiii lyst til å spille litt Pirates igjen. (moderator: jeg regner med Pirates ikke regnes som warez?? Om det gjør det, så slett postingen min og jeg beklager da) Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 18:42, Jaqwar skrev:Siden grafikken utvikler seg med så mye som den gjør for tiden, blir spill nesten utdatert før de er gitt ut. Ville dere kjøpt remakes av ikke så gamle klassikere som DukeNukem3D og Half-Life?I så fall hvilke spill kunne dere tenke dere å se laget på nytt?Min Liste:Stunt car racer-AmigaDukeNukem 3d -PC(Fantastisk morro multiplayer)Fate of Atlantis-AmigaBarbarians-AmigaU.F.O -PCIncubation -PCPirates-AmigaCarrier Command-Amiga+ mye annetSikkert et mye brukt tema, men jeg spør allikevel. En remake av ufo er på vei. Sjekk ut http://www.ufo-aftermath.com Gleder med sykt til det spillet! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Wow, UFO Aftermath ser jo sykt fett ut. Digga UFO, har det på 486'en ennå. Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hva med Colonization? Er jeg den eneste som digget dette spillet. Jeg har drømt om en to-er forgjeves i mange år. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 21:52, Ratatosk skrev:Apropos Platoon...Er det noen som husker et spill til Amiga kalt The Lost Patrol? Yepp yepp...husker godt det spillet. Var faktisk et veldig bra spill, hadde atmosfære i bøtter og spann! Platoon til C64 og Amiga var også et forholdsvis bra spill. Derimot kunne jeg tenkt meg og sett remakes av de første Leisure Suit Larry-spillene! Kanskje som et 3D spill med first-person-view... :razz: eller iallefall med oppdatert grafikk. Jeg sitter her og tenker på et annet gammelt C64 spill, som jeg ikke husker tittelen på. Det var i 2. verdenskrig, og du spilte en fransk partisaner (tror jeg). Et av levelene var ombord på et tog, og du drev på en togstasjon etc... Var veldig bra dengang (kunne være rundt sånn ca. 1987-88) og kunne ha vært morsomt og sett i en remake kanskje. Noen som vet hvilket spill jeg snakker om og som husker tittelen? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Husker spillet du nevner, husker ikke tittlen jeg heller. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Elite er det spillet jeg har spilt mest noensinne.. Noen som vet om noe lignende spill til PC i dag??? Var så kult og bygge seg ved å kjøpe nye skip, lasere osv.. smugle ting og tang og handle og selge varer for å tjene penger.. Jeg syns ikke den frontier greia ble helt det samme. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-18 11:20, Kabuto skrev:En remake av ufo er på vei. Sjekk ut http://www.ufo-aftermath.com Gleder med sykt til det spillet! *sikle, sleve* Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Skulle likt å sett disse i remake: Master of Magic (PC) Alien Breed spilla (Amiga) Super Sprint (c64) Super Smash TV/Total Carnage (Coin-Up, SNES osv.) The Chaos' Engine (Amiga) Raptor (Coin-Up/PC) Commando (c64) Ikari Warriors (c64) + + + + Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Ports of call er ute i ny verson... Forøverig bare beta.... http://www.portsofcall.de/ Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 1. Syndicate / Syndicate Wars (PC) 2. Moon Patrol (Atari2000) 3. Montezumas Revenge (Atari2000) 4. Double Dragon (multi) 5. Jurassic Park (SNES) Husker ikke om dette ble nevnt, men det kommer et nytt Duke Nukem spill om ukjent tid. http://www.planetduke.com Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Alle dere som likte Cinemaware's spill på Amiga kan glede dere! Spill som Defender of the Crown, Wings, Rocket Ranger og It Came From the Desert. Skal gjenoppstå i nye utgaver!!! Til å begynne med er det Defender of the Crown og The Three Stooges som gjelder, men flere er på gang. Gleder meg til Wings! Weeeeeee!!!!! http://www.eurogamer.net/news.php?id=21541 Lenke til kommentar
marSwin Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 har dei fleste av dei amiga spilla som er nevnt her på pc, vel å merke amiga-emulator (WINUAE) :smile: Spiller fortsatt en del Ports of Call Lenke til kommentar
ChrisCon Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 STUNTS!!! Tenk å kjøre loops, hoppe på sinnsyke hopp og bygge baner selv, på et spill med vill grafikk! *Sikle, sikle* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 hmmm.. masse bra spill her ja. Hva med? Rick Dangerous 1-3 Oil Imperium Escape from the planet of robotmonsters Premiere Super Mole Superfrog Mission Impossible 1-2 Xenon 2 osv.. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Mange gode, gamle amiga klassikere her. Ports of call, pirates, oil imperium savnes dypt etter at amigaen tok kvelden for 10+ år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå