Mr_Fubar Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei. Ny bruker, vet ikke helt om jeg har postet riktig, men men. Pc`n har hengt seg opp en rekke ganger nå :Dette skjer når jeg skal gå inn på Min Datamakin, har ikke peil hvorfor. Noen som har noen forslag. Mener jeg ikke har noen virus. Maskinen slår seg av også noen ganger, da den bare begynne og pipr og slår seg ut. Da må jeg vente nesten et døgn før jeg kan slå den på igejn. Prøver jeg før det, starter den ikke, begynner bare og lage pipe lyd. Noen som kan hjelpe meg? hilsen stian Lenke til kommentar
pej Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Flyttet til rett kategori. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Velkommen til forumet! Kan du liste opp maskinvaren din? (cpu, hovedkort, strømforsyning(merke og effekt) osv.) Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Er det lenge siden du la inn windows på nytt? Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 høres ut som prosessoren din e litt varm :S men eg hadde det samme problemet med min første pc: spec: hk: Aopen ak77-8xn ram: 512 pc 2700 gpu: fx 5600 hdd: samsung 120 GB cpu: amd 2600+ i mitt tilfelle så va hk fucket....men eg måtte vente i nesten en uke fant ut at hk va madly skadet av statisk elektresitet men fin ut ka cpu temp ligger på ..... min mening e varm cpu eller ustabilt hk Lenke til kommentar
Mr_Fubar Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Morn igjen, ikke hatt tilgang på pc siste tiden. derfor ikke svart. Er ikke så veldig venn med pc, så jeg lurer på hvor jeg finner disse opplysningene om pc`n. Det jeg veit er : Cpu :Intel pentium 3 1.8 Ghz Vga : radeon 9800 Ram: rmd 2x 256 Hdd: Western 120Gb, 200GB Hk: Er jeg litt usikker på. Er ikke helt bombe sikker på alt her, men trur det stemmer någenlunde. Hvordan finner jeg ut cpu temp da? Takker for alle svar. stian Lenke til kommentar
Mr_Fubar Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Hovedkort trur jeg msi 845 ultra Pentium 4 1.8 Ghz Lenke til kommentar
Mr_Fubar Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 http://www.msi.com.tw/program/support/down...p?UID=13&kind=1 Her er hovedkortet. Beklager rotet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå