Agres Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det helt umulig å lage en egen del av forumet hvor man kan spamme i telletråder uten at det havner på postcounteren? For min del vil jeg bruke postcounteren til å se hvor mye erfaring personer har på forumet. Erfaring på forumet kommer ikke av å spamme favorittsang i dag, favorittfilm, tidenes verste spill, min hårfarge, favoritt album i går, osv. Jeg vil vite at når, f.eks, sep poster noe om en nettbutikk, så kan jeg delvis stole på det fordi han har vært her lenge og har over 2000 poster, i motsetning til en person med 11 poster som skryter vilt og uhemmet av en annen nettbutikk (obivous spam). Vet dere sikkert har fått klager på det før, men jeg var så dum og poste i en sånn tråd en gang. Og nå ligger det i Mine Innlegg og irriterer meg. Måtte bare få litt utløp for frustrasjonen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?c=7 Edit: Om du har 10 eller 10000 poster er det fortsatt ikke sikkert personen som svarer har peilig i det hele tatt. Bare ignorerer postcount du. Endret 28. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Agres Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 QUOTE (Goophy @ 28/09/2005 : 10:45) http://forum.hardware.no/index.php?c=7Edit: Om du har 10 eller 10000 poster er det fortsatt ikke sikkert personen som svarer har peilig i det hele tatt. Bare ignorerer postcount du. Er fullt klar over OT. Men dine poster her teller fortsatt i gamer.no eller hardware.no seksjonen. Postcount gir en pekepinn på erfaringen til personen. Vet selvfølgelig at hans peiling på temaer ikke øker propsjonalt med postcountern, men for min egendel så har det økt, om så bare litt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 I neste versjon av forumet vil ikke postcount vises andre steder enn i profilen, kanskje dette 'problemet' blir mindre da. Er fint vanskelig å skulle moderere postcound vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 QUOTE (Goophy @ 28/09/2005 : 11:52) I neste versjon av forumet vil ikke postcount vises andre steder enn i profilen, Seriøst? Det suger jo litt da... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Syns det er et fint tiltak jeg, at postcounten gjemmes Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Neeeei.. Morsomt å kunne se sånn helt uten videre hvor mye andre poster. Postcount er fine dyr synes jeg! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 QUOTE (Gromle @ 29/09/2005 : 05:58) Neeeei.. Morsomt å kunne se sånn helt uten videre hvor mye andre poster. Postcount er fine dyr synes jeg! Ja er egentlig enig, men står det i profilen er det jo greit nok. Er litt artig å se hvor mye man har hjulpet til. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Eg ser ikkje heilt problemet. Vi trenger vel ikkje ein ny kategori ,i tillegg til off topic, bare for telletråder. Dette gjelder uansett heile forumet, og skal derfor i Tilbakemeldinger om forumet. Flyttes. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kutt heller ut telletråder. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Eg synest ikke at de skal fjerne postcounten, sånn at du berre ser den på profilen. Men altså selv om du er en bruker med mindre postcount betyr ikke det automatisk at han ikke har peiling gjør det? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 QUOTE (Dj_Arnleif @ 29/09/2005 : 16:46) Eg synest ikke at de skal fjerne postcounten, sånn at du berre ser den på profilen.Men altså selv om du er en bruker med mindre postcount betyr ikke det automatisk at han ikke har peiling gjør det? Nei, selvfølgelig betyr det ikke det, men er veldig uenig i at postcounten skal fjernes. Liker det godt akkurat som det er nå med postcounten egentlig. Har jo nevnt dette flere ganger før, men tviler på at forumstyret endrer standpunkt. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) QUOTE (Luzifer @ 29/09/2005 : 15:34) Kutt heller ut telletråder. Oi. Det var smart..... Dere andre: Er ikke postcounten jeg vil ha vekk. Er bare at den idag egentlig ikke sier noenting. Den KAN bety at personen har vært aktiv bruker i forumet og postet mange innholdsrike innlegg til hjelp for andre. Eller den KAN bety at man har vært medlem i 1 dag og oppholdt seg i "siste ordet tråden" i 3 timer. (Ja, vet man kan sjekke når [nick] ble medlem) ) ttt: Mitt poeng er at det hadde vært fint (uansett hvor umulig det er ) om det var en egen kategori der folk kan skrive om dagens favorittsang, eller ha "siste ordet" uten at det telte på counteren slik at den var en pekepinn på skikkelig svar, ikke bare tidsfordriv. Skjønner at det er å håpe på for mye. Men vil ikke forby trådene, da man kan finne glede i det en dag man kjeder seg. Nå er ikke dette ett veldig stort problem, kun litt lufting av mine egne tanker. Men er det noen måte å fjerne slike tråder fra "Mine Innlegg"? De ligger trossalt øverst og plager vettet av meg hver gang jeg skal sjekke om jeg har fått svar på ett "skikkelig" emne... Endret 30. september 2005 av Agres Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg synes faktisk det skulle stått i Nettiketten at telletråder ikke skulle vært lov. Hvem bryr seg om hvem som drikker Cola eller hvem som spiser Kvikk Lunsj? Det bare forsøpler uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg