Agres Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skriver stil om truslene dagens ungdommer lever under. I stedenfor å ta for meg alkohol, tobakk, og kjønnssykdommer, skriver jeg om de små tingen som sakte men sikkert trekker livsgleden ut av ungdommene. (les: ett kåseri).) Kan noen hjelpe meg å fullføre denne setningen, slik at den blir morsom? For hva kan vel egentlig være verre enn en lærer? Den psykiske slitasjen ett år på skole medfører er tilnærmet lik . . . . . . . . . .. Takk Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 de 10 årene din mor maser på deg? Lekse helvette kan du gjerne få stappet inn! Noe sånt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 or hva kan vel egentlig være verre enn en lærer? Den psykiske slitasjen ett år på skole medfører er tilnærmet lik . . . . . . . . . .. Det alene kan gi deg nedsatt karakter på oppgaven, da det kan bli sett på som "nedsettene" mot lærerene, hvertfall det jeg fikk erfare en gang Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skrev et ironisk kåseri om den sære, men snille læreren min som alltid gikk i ullklær. Fikk 5 tror jeg. Så det trenger ikke nødvendigvis å være negativt selv om du skriver "nedsettende" om lærerne, bare du får litt humor inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå