Gå til innhold

Og ennda en gang fikk musikken skylden..

Anbefalte innlegg

Nei nå er det nok! Denne musikken spiser våre ungdommers sarte sinn opp og spytter det ut igjen! Vi må stoppe denne ukristeligheten før flere liv går tapt!

Dere må da skjønne at dette ikke har noe med oppdragelse og gjøre? Alle vet jo at om noe går galt i samfunnet så har IKKE foreldrene skyld! Herregud. Musikk/Tv/Film er jo det vi skal skylde på her!

Nei dette må ta slutt. Jeg stemmer for og forby slik musikk og bytte ut Marilyn Manson med Sputnik og det fort! For desto lengre denne musikken får være på markedet, desto vil flere ungdommer ta sitt eget liv fordi de hørte 3 Manson sanger!

Nei borgere av Norge! Støtt opp om denne saken! Jeg skal personlig starte opp en Anti-Deppresiv-Musikk gruppe! Denne gruppen skal jeg kalle for: Foreldre Mot Ansvar.

Støtt opp om FMA!!

:roll:

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ennda en gang ble tabloidene anklagd for å være usaklige...

Jeg syntes den lille setningen blir til to høns i denne tråden.

De eneste gangene jeg ser noe musikk blir nevnt i selve artikkelen er disse to flotte vitneutsagnene :

"They were quite gothic, but nothing really weird," said Melodie, 13, dabbing her eyes.

"They dressed the same, always black, lots of make-up, and they liked the same music, Marilyn Manson, goth rock, metal ... Marion said once Virginie was the only person who understood her."
Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Det skjer da flere selvmord enn blant de som hører på metall? Er det bare meg, eller hører/leser vi kun om musikksmaken til selvmorderen når hun/han hørte på metall?

Hvis Per Hansen som likte Jazz tar selvmord, så kommer dette kanskje på nyhetene eller i avisene, men blir det nevnt at han hørte på Jazz? Nei! Det er kanskje mulig at det er flere av de som hører metall som begår selvmord enn de som hører på annen musikk, men det blir allikevel blåst mye mer opp i media!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...