Gå til innhold

Og ennda en gang fikk musikken skylden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da ingen her som skylder på musikken. Den nevnes, og er relevant fordi mange hengehuer og potensielle selvmordskandidater tiltrekkes av Goth og Manson.

Hva kaller man forresten en Goth'er under 160? Smågoth. :ermm:

vat in heeven har goth og manson med et svart metal band?Må ikke forveksle gotisk metall og svart metall, og manson er vell ingen av delene? Men uansett, står ganske svart på hvitt der at egentlig tokk de selvmord siden de hørte på Anorexia Nevrosa og gikk i svart, hadde de hørt på rap hadde de ikke gjort det, og hadde alle andre gjort det hadde verden vært et bedre sted og leve.

Lenke til kommentar
Det stod at de var facinert av døden, samt at de var nogenlunde lykkelige, de guttene som var vitner til hendelsen var jo kjærestene dems.... Anyways musikken har en del av skylden

Agrumenter er en fin bil. Jeg er også facinert av døden, men livet også, er jeg suicidal da? Går sikkert ikke en dag uten at jeg ikke tenker på noe som omhandler død, men er forsatt ikke noe psykopat av den grunn.

Mvh.

Øyvind

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du Havana, er veldig vanlig i alderen ca 13-20 år og en eller gang være facinert av døden, er allmen kjent det, men hey, hvis du påstår det er unormalt, så er det vell det.... men ser jo poenget ditt, disse satanistene som hører på slik bråkete musikk, skjender dyr på fritiden og ender livet sitt tidlig med et hardt møte med asfalten er det mange av. Faktisk er det alle som hører på slik ufyselig musikk.

Edit:

Headbanger Som Gaahl Til Nakken Brekker Etter Anorexia Nervosa - Enter The Church Of Fornication

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar

Så klart har dette ingenting med musikken å gjøre. Såklart, det er litt dyster musikk, og man kan ikke forvente at suicidale personer hører på sigvart dagsland. Men musikken er ingen årsak, og da er det i grunn VELDIG irrelevant hva personene hører på! Skal ikke dagbladet da også liste opp hva de spiste, hva de drakk, hvilken idrett de evt. likte osv?

Dessuten har Manson lite med metall og goth rock/metall å gjøre. Manson spiller rock og hardrock. Og tekstene er ikke så ille som mange skal ha det til, om man ser meningen i de.

Ja jeg har Marilyn Manson albumer. Jeg har også Cradle Of Filth, Dimmu Borgir, Satyricon, Amon Amarth, Enslaved, In flames osv. Men det har nok lite med sinnsstemningen å gjøre på den måten. Jeg liker musikken. (Og nei jeg er ikke full av nagler...)

Lenke til kommentar

Metall skal bare skape følelser som all annen musikk, man har glad metall, man har dyster metall, man ahr trist metall, man har sint metall og man har hat metall. Har det i alle andre sjangre også, men de er det så mange som hører på at det går greit.

Hva metall handler er sikkert ganske inviduelt, jeg hører på svart metall for å oppnå en følelse, vanskelig og beskrive, men likegyldighet ovenfor alt annet akkurat i det øyeblikket, sinnsro , få sinne ut gjennom musikken istedenfor fysiks osv. er så mangt det kan være.

Lenke til kommentar
Det stod at de var facinert av døden, samt at de var nogenlunde lykkelige, de guttene som var vitner til hendelsen var jo kjærestene dems.... Anyways musikken har en del av skylden

mp3 lista o albumsamlinga i hylla mi er litt for stor til å ramse opp her, men hey.. I'm still alive!

Skulle jeg tatt livet av meg så hadde det ihvertfall ikke vert pågrunn av musikken!

Folk som uttaler seg på den måten er enkelt og greit patetiske! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...