Gå til innhold

Mer oppmerksomhet i sticky?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ikke lest så mye om hva som er nytt i det nye forumet... :p

Man klikker seg inn på et underforum, det første man får se er et par orangsje sticky´s. Man må ha lest/besøkt alle av de som er der. I vertfall de viktigste. Deretter kan man trykke på en knapp som åpner de andre innleggene.

Med dette kan vi unngå feilposter, skrivefeil og unødvendige tråder.

Hva synes dere om denne idèen?

Newt32

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Newt32 @ 28/09/2005 : 09:16)
QUOTE (@kd @ 28/09/2005 : 09:09)
Det tar allerede lang tid å navigere seg frem til forskjellige underforum

Ikke egentlig.. ikke for meg i vertfall.

Skal du f. eks. gå inn på Counter Strike-forumet, må du gå inn på Spill > Spillforum > Counter-Strike. Ikke så lang tid, men det tar for meg lang nok tid.

Hvis forslaget ditt blir en realitet, vil det bli enda et klikk for hvert underforum. Dette er unødvendig, og jeg tror ikke at flere vil lese annonseringene av den grunn. Brukere vil nok bare klikke seg forbi annonseringene, uten å engang få med seg tittelen på de.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 28/09/2005 : 09:27)
Hvis forslaget ditt blir en realitet, vil det bli enda et klikk for hvert underforum. Dette er unødvendig, og jeg tror ikke at flere vil lese annonseringene av den grunn. Brukere vil nok bare klikke seg forbi annonseringene, uten å engang få med seg tittelen på de.

Jeg lurer på hvorfor du virker så negativ på forslaget mitt.

Kom på noe nytt nå. Dette hadde kanskje ikke trengt å være på alle underforumene som hadde anonseringer. Kanskje de som trengte det mest.

Nå tenker jeg også at dette er en del av standard instillingene på forumet, slik at du kunne gått å ta det av om man ville.

Jeg tror ikke alle ville ha klikket seg bort i fra den. Stickyene skulle også hatt en mer utskillende farge. Som signalorange.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Jeg er så negativ til forslaget ditt fordi jeg ikke tror det vil fungere. Er ikke det lov å ha en egen mening? Når du poster her må du regne med at ikke alle er helt enig med deg.

Det skjer ikke ofte forandringer i annonseringene, så brukere vil ikke en gang gidde å sjekke om det har kommet noen nye, uansett farge og form de har. De vil trykke seg videre med en gang, det vil nok jeg også gjøre.

Med andre ord, jeg tror ikke det vil fungere etter sin hensikt.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 28/09/2005 : 09:50)
Jeg er så negativ til forslaget ditt fordi jeg ikke tror det vil fungere.

Ok :)

Er ikke det lov å ha en egen mening? Når du poster her må du regne med at ikke alle er helt enig med deg.

Selvsagt. Ville bare ha en litt klarere mening om hvorfor du var uenig.

Det skjer ikke ofte forandringer i annonseringene

Nettopp derfor man må ha muliugheten til å ta den av ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det blir for mye, helt klart. Det bør holde å gjøre de mer synlig, å tvinge folk til å lese dem blir for drøyt, mener jeg. Tenk også på hvordan det er for de som sitter med isdn eller modem (ja, det finnes fortsatt i 2005). Veldig moro å vente leeeenge på å laste sider man ikke engang hadde planer om å se. :roll:

Lenke til kommentar

QUOTE (Newt32 @ 28/09/2005 : 20:26)
QUOTE (CurSe @ 28/09/2005 : 18:37)
Det blir som med lisensavtaler i spill, man blar helt ned til bunnen for å komme til godsakene fortest mulig.

Ja. Bra forklart.

Det CurSe skrev var negativt til forslaget ditt, in case you didn't noticed...

Lenke til kommentar

Om du så økte diameteren på veiskilt som viser fartsgrensen til 3 meter, vil ikke flere bilister følge den. Hvis du mener det er brukere som _ikke_ser_ stickyene, så er det vel ikke farlig - da vil de heller ikke finne noen debatter å svare på. Hvis du mener de ser de, men ikke leser de, da er det ikke vits å merke de bedre. De vet jo at de finnes.

Lenke til kommentar

Hvilke stickys er det det som ikke gjelder alle brukerne? Den listen er betraktelig lenger enn en motsatt liste. Det som gjelder alle brukere står i retningslinjene, er vel nettopp derfor de eksisterer. Hvis det er informasjon om et spesifikt forum står da det også skrevet øverst i forumet - ikke som sticky, men som forum rules.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...