Olavxxx Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hei, jeg har ikke testet dette selv, men: http://k700.hitziger.net/index.php?id=info...guage=en#webcam der er det en applikasjon for å bruke k700 som webcam. jeg har ikke k700 selv, men 750i, så jeg har som sagt ikke fått testet programmet. ps. det er ikke den typen "msn cam", men sånn type som laster opp bildene via ftp. iflg. det jeg har lest. Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har k700, så dette kunne vært interessant. Inne på siden var det linket til kilden til kilden for programmet, men den linken funket ikke. Men ikke så mye du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Fant download en annen plass på siden. Trykk her for å laste. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Jeg leste på forumet at den fungerer også på en god del andre telefoner, bla.a. 750i. Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Gar ikke prøvd alt for mye, men sliter litt med å få det til. Noen som kan ta en kjapp guide for hvordan en setter det opp? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Fant en guide for lenge siden, eller i hvertfall et bilde av oppsett-siden. Fikk det til å funke da, men jeg klarer ikke finne siden igjen. Skal leite litt.. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg prøver det til helgen Om alt går etter planene, har jeg 10mbit ADSL2+ på fredag! (NGT) Lenke til kommentar
tv_giske Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kan en kople til vha Blåtann, eller må en bruke kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå