Ekorre Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Heisann! vil bare meddele at psp downgrader er ute nå testet selv og funker 100%! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det en stor jobb med masse detaljer man må passe på eller er det en Quick'n easy måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
alt Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 bare sjekk her: PSPavisenPSPavisen Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Her er en link til en guide med bilder og lett forklart. For øvrig samme som på pspavisen. http://www.afterdawn.com/guides/archive/downgrade_psp_2.cfm Fin bursdagsgave til meg må jeg si Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har ikke PSP men hva skal det være godt for å degradere PSP firmwaren? Leste noe om homebrew men jeg vet da ikke hva det er. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har ikke PSP men hva skal det være godt for å degradere PSP firmwaren? Leste noe om homebrew men jeg vet da ikke hva det er. Hvis man har 2.0 firmware på PSP`en kan man ikke bruke, homebrew osv.. altså små programmer, spill og andre saker som kjøres fra minnekortet. Men hvis man da downgrader PSPèn sin til 1.5 kan man bruke homebrew og annet stasj som ikke fungerer på 2.0 versjonen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 PS: Ville bare annonsere at i en halvtime til så koster PSP Value pack 1995 hos netshop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå