Zafar Iqbal Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 På jobben hadde vi før tilgang til hurtig menyen. Noe it servise har fjernet. Men man kan hente den frem manuelt, men som dere sikker skjønner er det litt tungvint. Så jeg tenkte jeg i stedet skulle lage en bat film som staret programmen som ligger i min hurtigmeny. @echo off sleep 20 echo Kjører oppstarts program.... "C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE" sleep 5 "K:\xxxxxxx.exe" "C:\xxxxxxx.exe" Men den stopper opp heletiden etter å ha åpnet OUTLOOK. Noen som har forslag til hva som kan være grunnen? Videre lurer jo på om det er noen som vet om det er mulig og aktivere hurtigmenyen automatisk ved oppstart, eventuelt hva sperren ligger? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 start "C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE" hvis du bruker start, starter den programmet, og btach scriptet fortsetter, hvis du bare kaller navnet, så venter den til programmet avslutter, for å behandle evt. tilbakemeldinger med f.eks. IF ERRORLEVEL [retnum] GOTO ... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ser litt på denne koden: sleep 5 sleep ligger ikke i cmd, er det noe dere har lagt til?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 det er et program du får lastet ned hvor som helst, sleep.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå