Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

AUX inngang på VW Touran originalanlegg?

Ivan Drago

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er AUX inngang på det originale anlegget som følger med VW Touran? (sikkert samme på andre VW også)

Svært ukurant anlegg som ikke støtter MP3! Dessuten er det ikke vanlig str, så man må kjøpe rack dersom man vil sette i en normal spiller. Anlegget følger med i prisen uansett, er litt i tvil hva det koster å sette i et rack for vanlige spillere.

Vet at FM sender også er en mulighet, men jeg foretrekker AUX.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er nok offer for integreringssyken som har lagt seg som en klam sperre over bilindustrien er jeg redd. VAG har nok en OEM - avtale med billigbilligmodellene av Blaupunkt, Pioneer eller Alpine. Mest sannsynlig Blaupunkt.

Har du en av følgende spillere

* VW Beta 5

* VW Gamma 5

* VW Delta6

* VW MFD

Kan du få tak i et adapter som gir deg Aux - inngang via RCA - kabler.

Ellers er nok bottom line at du må handle inn ny spiller, men fortvil ikke, du kan få meget lekre saker som lett glir inn i originaldesignet :)

Du kan jo begynne med en slik og så handle inn en P77MP.

Da har du hevet utseende på midtkonsollen betraktelig og fått en meget bra spiller på kjøpet :)

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Vet ikke hva som leveres på Touran, men det som er sikkert er at det er mye godt skrale saker en får med originalt. Når da bilprodusentene i tillegg har slike håpløse løsninger for folk som gjerne vil ha bedre lyd så eter det desverre på seg.

Du får ringe forhandler og høre hva de kan tilby så kan vi jo ta det derfra :)

Lenke til kommentar

Jeg ringte og spurte Møller Trondheim, de mente (men de kunne ikke si 100% selvsagt...) at standard radioen verken hadde AUX in eller MP3 støtte.

De mente også at man muligens kunne få med rack istedet for original CD spiller for samme prisen. Noe jeg mener er et godt valg, når originalspilleren ikke er verdt en dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...