Backbone Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) I begynnelsen på musikkvideoen til Christina Aguilera's: "Dirrty" , hopper hun på en Crosser og kjører. Har mistanke om at det er en honda cr250, men er ikke sikker. Hjelp Edit: Gjerne fullt navn på sykkelen, og årsmodell Endret 28. september 2005 av Backbone Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Søk litt rundt, da vel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det ikke en honda cr250? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det den puppe-bokse-vise-alt-jeg-har-mellom-beina videoen? Da så jeg ikke etter hvilken sykkel det var... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det den puppe-bokse-vise-alt-jeg-har-mellom-beina videoen? Da så jeg ikke etter hvilken sykkel det var... Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Blir hardt og fokuserr seg ja. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den låta er kul og videoen er kul og skam på dere som bare bare er for å trolle. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) WTF? ja? Tenkte på?? Edit: ok, greit, nok off-topic her plz. Endret 28. september 2005 av Backbone Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hele tråden er jo off topic. Du spør om et kjøretøy. Når kunne man sette seg på en gitar og kjøre til oslo? Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Han spør etter noe i en musikk video da, men sjangsen får å få rett svar ville vært større i motor forumet, mest sannsynlig har de både sett videoen og kan vite hvilken sykkel det er. Endret 29. september 2005 av kjexter Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 :!: sannsynlighvis har gutta på motor-forumet sett den ja.... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hele tråden er jo off topic. Du spør om et kjøretøy. Når kunne man sette seg på en gitar og kjøre til oslo? Hva stopper deg? http://www.cs.berkeley.edu/~dgay/images/80...hbcyb/car-9.jpg Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hele tråden er jo off topic. Du spør om et kjøretøy. Når kunne man sette seg på en gitar og kjøre til oslo? Hva stopper deg? http://www.cs.berkeley.edu/~dgay/images/80...hbcyb/car-9.jpg hehe Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hele tråden er jo off topic?... er ikke det det er snakk om. jeg spør om noenting i en MUSIKKVIDEO. Det hører mest til hjemme i musikk-forumet. kn ikke komme til motorforumet og spørre om en musikkvideo, sier seg jo selv Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hele tråden er jo off topic?... er ikke det det er snakk om. jeg spør om noenting i en MUSIKKVIDEO. Det hører mest til hjemme i musikk-forumet. kn ikke komme til motorforumet og spørre om en musikkvideo, sier seg jo selv er jo like dumt og komme til musikk forumet og spørre etter et kjøretøy med motor Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Samme hva som er mest riktig. Jeg vil i hvert fall anta at siden det er spørsmål om noe som gjelder motor er sjansen størst for at svaret også finnes i den kategorien. Flyttes mao fra Musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå