bearcarlsen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Som dere sikkert vet har den nye Neptulon serveren åpnet for char transfers fra Daggerspine og Warsong. Vi ønsker å få med så mange høy lvl chars som mulig men er ikke et must. Du må gjerne begynne fra lvl 1 så sant du har noe spill erfaring. Guilden heter "Fade" og er på Horde siden på Neptulon. Vi satser på og bli en stor nok guild til å kjøre MC og BWL, Dette skal bli en guild for de som setter pris på det sosiale like mye som det proffesjonelle aspektet i spillet. Vi kommer til å få opp guild forum og satser på en ventrilo server også. Vi er ikke veldig mange for øyeblikket men char transfers åpnet igår, for øyeblikket er nesten alle medlemmene er lvl 60 men det er som sagt ikke et must. For dere som vil inn i en norsk guild anbefaler jeg absolutt å overføre til Neptulon og bli med oss på mye fremtidig moro. Er det noe dere lurer på eller vil ha invite så spør meg "Sayrion" eller "Lep" på Neptulon eller i tråden. Sayrion/Hunter60/Neptulon. Endret 28. september 2005 av bearcarlsen Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kanskje dette er interessant? Jeg levler opp en UD warrior på Daggerspine, men dersom det er mulighet for en bra guild på Neptulon så er jeg villig til å flytte Er forresten level 42, men levler ganske fort og er på god vei til 60 Lenke til kommentar
csboy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Synd jeg er allianse ./cry Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Neimen, er det Sayrion. Nagas her :!: Jeg er såklart med, men er med i et annet guild for øyeblikket (BlackDawn eller noe sånn). Så bytter jeg heller hvis det blir noe av dette norske guilde. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ja det var det da, vi har allerede en guild oppe, og jeg kan forstå folks bekymring og uvillighet til å begynne i en uetablert guild. Men om alle skal tenke slik er ikke håp for å etablere en guild. Sayrio/hunter60/neptulon Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg har ikke bestemmt meg riktig ennå, men jeg har 60 ud mage uten guild så kunne jo vært en mulighet dette.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Høres gøy ut, men blir kanskje litt for mange alts for meg. Mulig jeg starter fra level 1 i såfall. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skal diskutere litt med vennene mine, men kunne vært interessert i og ha med roguen min (53) Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Ser ut det at dette ble labert, Noe feedback men ikke nok til at det blir en levedyktig guild så lep, jeg + flere norske joinet en annen guild for the time being. Så denne planen er lagt på is foreløpig. Takk for oppmerksomheten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå