SirAnderz Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg har kanskje tenkt og bestile meg dette : http://www.hammar.no/handlesystem/visvarer...renr=lcd20x4led Er det noen som vet om jeg kan for eksempel få til at viss jeg spiller Counter-Strike og noen sier noe til meg på mIRC ... Da kommer det på lcd displayet i noen få sekund ? Også forsvinner det igjen. Og det som står der til vanlig kommer fram igjen ? Og et spm til : Hvordan velger jeg hva som skal stå på det lcd displayet.. Og en ting til ... Jeg skal lage til et lite kontroll panel som jeg skal ha ved siden av tastaturet.. Der skal jeg ha potmeter til og regulere viftesystemet .. og litt anna... Dette er nukk det lengste forumet jeg har skrevet , og håper noen kan hjelpe meg... Tusen takk Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 18:13, SirAnderz skrev:Jeg har kanskje tenkt og bestile meg dette : http://www.hammar.no/handlesystem/visvarer...renr=lcd20x4ledEr det noen som vet om jeg kan for eksempel få til at viss jeg spiller Counter-Strike og noen sier noe til meg på mIRC ... Da kommer det på lcd displayet i noen få sekund ? Også forsvinner det igjen. Og det som står der til vanlig kommer fram igjen ?Og et spm til :Hvordan velger jeg hva som skal stå på det lcd displayet.. Og en ting til ... Jeg skal lage til et lite kontroll panel som jeg skal ha ved siden av tastaturet.. Der skal jeg ha potmeter til og regulere viftesystemet .. og litt anna... Dette er nukk det lengste forumet jeg har skrevet , og håper noen kan hjelpe meg...Tusen takk Jeg kjenner ikke til noen programmer med de finessene du ønsker, da må du nok til å programmere/scripte selv. Hvordan du velger hva som skal stå på displayet ? Det er ikke værre enn å laste ned et av de mange programmene som finnes på nettet og skrive inn i dem. Her er en liste av noen gode [*]LCD smartie, et meget godt og lettbefattet program med mange bra funksjoner. [*]LCDcenter 2.0, programmet som ble kåret til det beste av leserne av et-eller-annet forum jeg ikke husker navnet på. [*]jaLCDs, min favoritt, alle finessene jeg ba om fra et program. Bare så synd at det er såpass buggy som det er.. kommer seg nok etterhvert Jeg håper at det du her planlegger innebærer mye presisjons loddearbeid, mange koblinger, motstander og generelt mye arbeid. Lykke til ! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Står de ikke link til prgramvare på hammar sia da. Microplex har linker til programvare på sin side iallefall. Jeg har sett folk som har fått liv/skudd o.s.v i Quake III. Søk på google, der finner du det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå