Pilot_ Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ok. Det kan jo godt hende det er mulig å kjøpe rettigheter med ham til å bruke bakgrunnen i headeren. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) må si at ingen av forslagene som har kommet er noe bedre enn den Luzifer har i første posten.. man kan ikke bare lage en ny logo for å gjøre nettsiden penere selv om kunden sin logo suger. men jeg ville tenkt litt over tema i den banneren. de selger jo varmeprodukter, så spill litt på det. den du har laga gir meg sånn såpereklame assosiasjoner. friskt og luftig.. også ville jeg laga en banner som har en litt mer fleksibel bredde.. ser ikke så bra ut i høyere oppløsning den løsningen der. edit: og jeg ville ikke anbefalt deg og sløse bort penger på rettigheter til det bildet der.. for det gjorde ikke banneren noe mere enn middelmådig. ta og let litt på sxc.hu heller etter no passende bilder uten rettigheter isåfall. Endret 15. november 2005 av phax Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Jeg synes den Steina mekka var mye penere i designet enn den jeg lagde først, som hovedsaklig hørte til forrige design. Jeg har fått lov å lage forslag til en ny logo, så lenge rålogoen er der. Men jeg kan jo eventuelt prøve å finne andre bilder. Jeg har dessverre rotet vekk .psd-filen til den først logoen du synes er best, så jeg kan ikke forstørre den så veldig mye uten at den blir uklar. Derfor er det også godt å kunne lage en ny og ha en .psd som gir større muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå