torraa Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i en billig vidvinkelconverter til Sony DCR-HC90E Lenke til kommentar
torraa Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg mener jeg har sett et sted at det finns muligheter til å koble til en converter på linsen slik at man kan få med større utsnitt av motivet på nær avstand. Diameter på gjenger på linsen måler jeg til 30 mm. Finnes det noe jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Sjå litt på http://www.xd.no/. Der vil du nok finne ei vidvinkellinse som passer ditt kamera. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvis du går inn på sonystyle.com som er den amerikanske siden, så går det an å søke frem din modell, og så få oversikt over alt av tilbehør som finnes.. da finner du ihvertfall modellbetegnelse. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Sony Store. Velg kameramodellen din, i venstre kolonne. Det er berre ein der, men det finst sjølvsagt andre med same filterdiameter, som og passer. Endret 8. oktober 2005 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå