Fjelldal83 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hei, har problemer med mitt integrerte surround lydkort(realtek ac97). Alt har fungert fint før jeg installerte de nye driverne. Nå blir lydbildet i spillet bare graut. HAr prøvd å konfigurert og alt ser ut til å være rett, men alikevel er lyden helt på tryne. Noen andre som har erfart det samme? Er så lei nå at jeg vurderer å bestille et Audigy2 Value Endret 28. september 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Fikk ordnet det til slutt. Måtte desverre tilbake til de gamle driverne. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Realteks onboard lyd er noe av det mest elendige på markedet av lyd. (Snakker av erfaring) Driverne er ræva, og hardwaren er ikke noe å skryte av den heller. Skal du spille spill, og da spesielt Battlefield-spillene, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å investere i et nytt lydkort. Et Sound Blaster Audigy 2 Value vil holde i massevis og gjøre enorm forskjell Endret 28. september 2005 av Krapfoss Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Realteks onboard lyd er noe av det mest elendige på markedet av lyd. (Snakker av erfaring) Driverne er ræva, og hardwaren er ikke noe å skryte av den heller. Skal du spille spill, og da spesielt Battlefield-spillene, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å investere i et nytt lydkort. Et Sound Blaster Audigy 2 Value vil holde i massevis og gjøre enorm forskjell Ble ikke helt bra heller etter jeg gikk til gammeldriverne. AV og til forsvinner lyden osv... Fungerer helt fint i windows, men i spill er det bare sorgen... Vurderer sterkt nå å kjøpe Audigykortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå