Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Hvem skriver rett på msn Glem det Ripz911: Selv om jeg spør om en såpass viktig ting betyr ikke at jeg går rundt og retter på folk. Endret 28. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Vel, ok! Asso, den rettskrivningen der var vel kanskje ikke av de værste (fordi det galdt ipoden) , MEN de som klager på at jeg har skrevet SAKL istedet for SKAL kan brenne VELDIG sakte. Seriøst, jeg vil ha dem utryddet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 No comment *kniz* Hva gjør du med iPoden min? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hmm får vel kanskje komme med noen forslag her jeg da, sikkert litt oppbrukt menmen.. Music is the strongest form for magic - Marilyn Manson "Music sounds better when It's stolen" "every time you download music, god kills a kitten" "I got this engraving because it was free" For those about to rock... We salute you! "RIAA have approved it" iPod, uPod, we allPod "Music is the universal language of mankind" Music is the soundtrack to your life We salute you! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 syntes "do not remove from store" var bra jeg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Finn deg et annet yrke enn norsklærer på forumet. Du er klar over at det var en engelsk frase som ble diskutert? Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Finn deg et annet yrke enn norsklærer på forumet. Du er klar over at det var en engelsk frase som ble diskutert? Sosohal, trokke du er så høyt oppe på Prebo's "bestevenner" liste etter den kommentaren! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Finn deg et annet yrke enn norsklærer på forumet. Du er klar over at det var en engelsk frase som ble diskutert? Sosohal, trokke du er så høyt oppe på Prebo's "bestevenner" liste etter den kommentaren! Bare kjedelige mennesker er venner med alle. Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Denne MÅ du bare ha "Im rich bitch!" Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Denne MÅ du bare ha"Im rich bitch!" Er du rik har du gjerne mer musikk enn 4GB og utstyr som krever mer enn 128kbits mp3er. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Men man har det vel ikke med seg overalt, i motsetning til iPoden? Jeg vurderte om jeg skulle gravere inn noe på iPoden jeg bestilte sist (en Nano), men fant ut at det ikke går an å få så mye fornuftig inn på de få tegnene en har til rådighet, så jeg droppet det. Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Denne MÅ du bare ha"Im rich bitch!" Er du rik har du gjerne mer musikk enn 4GB og utstyr som krever mer enn 128kbits mp3er. jaha, så du mener rike folk har mer musikk en normale folk da? jaha, det er jo jævla logisk... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er jo for så vidt logisk, i og med at de har penger til å kjøpe mer, men jeg ser fortsatt ikke hvorfor rike mennesker ikke kan kjøpe små mp3spillere. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 kjøp en iPod photo 60gb og skriv "Im rich bitch!" Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 "Music sounds better when It's stolen" Beste! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 "made by a fruit company" Tror ikke du vil angre på å droppe gravering heller... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 "Den som leser dette er dum" Synes den der "trapped in ipod factory" elns var bra jeg Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 "Du aner ikke hvor hendene mine har vært" "Banana?" "This side up" "Nano kan brukes til mye. Fin og rund i kantene" "I bet Jesus did'nt have one of these" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Finn deg et annet yrke enn norsklærer på forumet. Du er klar over at det var en engelsk frase som ble diskutert? Til mitt forsvar så var det ikke bare engelsk som ble rettet på @Sosohal Der rykket du desverre ned fra 56. til 2597. plass på min ''venne-ranking'' Ikke det at jeg har en Endret 28. september 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Eller "Med litt godvilje og vaselin er alt mulig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg