Newt32 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Eller et hvilket som helst annet ord som begynner på bokstaven i? Ja. Nesten. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Limited Edition 4 of 10 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ja, "Limited Edition 4 of 10 " hadde vært bra. ^^ Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 eller "Dont Panic" fra hitchhikers guide to the galaxy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 eller"Dont Panic" fra hitchhikers guide to the galaxy Er det ikke "Don't panic" ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jo, det er don't panic!=) Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 eller"Dont Panic" fra hitchhikers guide to the galaxy Er det ikke "Don't panic" ? Vel jo, men store forskjellen var det vel ikke:(:(? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Herregud. Går det an å henge seg så mye opp i skrivefeil.. Endret 28. september 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 iAmamediocremp3player Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva med iDiot, eller kanskje iMpotent Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 søk på "funny quotes" eller bare "quotes" i google så finner du massevis av sider med bra ordtak og tekster...=) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Herregud. Går det an å henge seg så mye opp i skrivefeil.. Herregud. jeg vil ikke ha skrivefeil bakpå min ipod Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Herregud. Går det an å henge seg så mye opp i skrivefeil.. Herregud. jeg vil ikke ha skrivefeil bakpå min ipod Nei, for du er jo så perfekt du... Han fyren hadde sikker ikke sjekket for feil før han bestilte det som skal skrives bak på ipod'n... Men å klage over at folk er så uheldige å skrive dont.. Finn deg et annet yrke enn norsklærer på forumet.. Men nokk om det Mvh Preben, som driter i at folk av og til er så uheldige å skrive feil. Noe alle gjør. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 På min står det ingenting, men hvis jeg skal bestille en i fremtiden skal det stå: iParty - Drink or Die Ettersom jeg alltid har med poden og spiller med den på fest (på anlegg seff.) Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 AMEN! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 unity is strength, divide and fall Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Herregud. Går det an å henge seg så mye opp i skrivefeil.. Herregud. jeg vil ikke ha skrivefeil bakpå min ipod Nei, for du er jo så perfekt du... Han fyren hadde sikker ikke sjekket for feil før han bestilte det som skal skrives bak på ipod'n... Men å klage over at folk er så uheldige å skrive dont.. Finn deg et annet yrke enn norsklærer på forumet.. Men nokk om det Mvh Preben, som driter i at folk av og til er så uheldige å skrive feil. Noe alle gjør. Og du har så mange feil. Og du burde finne deg en annet yrke en surpomp på forumet? Mvh Kevin som ikke driter i at folk skriver feil bakpå en ipod som man skal ha lenge og kan komme til og angre på det. (Ja, dette var delvis ironi) Og kanskje han ikke tenker over det? Endret 28. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Herregud. Går det an å henge seg så mye opp i skrivefeil.. Herregud. jeg vil ikke ha skrivefeil bakpå min ipod Nei, for du er jo så perfekt du... Han fyren hadde sikker ikke sjekket for feil før han bestilte det som skal skrives bak på ipod'n... Men å klage over at folk er så uheldige å skrive dont.. Finn deg et annet yrke enn norsklærer på forumet.. Men nokk om det Mvh Preben, som driter i at folk av og til er så uheldige å skrive feil. Noe alle gjør. Han spurte jo bare et enkelt spørsmål, kanskje han ikke visste det selv? For jeg vet at Bundy til tider kan være litt dum. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Herregud. Går det an å henge seg så mye opp i skrivefeil.. Herregud. jeg vil ikke ha skrivefeil bakpå min ipod Nei, for du er jo så perfekt du... Han fyren hadde sikker ikke sjekket for feil før han bestilte det som skal skrives bak på ipod'n... Men å klage over at folk er så uheldige å skrive dont.. Finn deg et annet yrke enn norsklærer på forumet.. Men nokk om det Mvh Preben, som driter i at folk av og til er så uheldige å skrive feil. Noe alle gjør. Han spurte jo bare et enkelt spørsmål, kanskje han ikke visste det selv? For jeg vet at Bundy til tider kan være litt dum. Jammen for slange. Jeg tenkte kanskje at trådstarter kommer til og angre på at han skrev det feil. Og jeg er langt i fra en norsklærer på forumet, skriver masse feil jeg. Du kan ikke si sånt når du ikke leser hvordan jeg skriver på msn osv Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Herregud. Går det an å henge seg så mye opp i skrivefeil.. Herregud. jeg vil ikke ha skrivefeil bakpå min ipod Nei, for du er jo så perfekt du... Han fyren hadde sikker ikke sjekket for feil før han bestilte det som skal skrives bak på ipod'n... Men å klage over at folk er så uheldige å skrive dont.. Finn deg et annet yrke enn norsklærer på forumet.. Men nokk om det Mvh Preben, som driter i at folk av og til er så uheldige å skrive feil. Noe alle gjør. Han spurte jo bare et enkelt spørsmål, kanskje han ikke visste det selv? For jeg vet at Bundy til tider kan være litt dum. Jammen for slange. Jeg tenkte kanskje at trådstarter kommer til og angre på at han skrev det feil. Og jeg er langt i fra en norsklærer på forumet, skriver masse feil jeg. Du kan ikke si sånt når du ikke leser hvordan jeg skriver på msn osv Hvem skriver rett på msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg