Newt32 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) iCetea (Icetea) Evnt. iSte iRule Endret 28. september 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 iCetea (Icetea) Evnt. iSte iRule Eller et hvilket som helst annet ord som begynner på bokstaven i? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så bytter du mobilnummer eller skal selge spilleren. Hva gjør du da? Har aldri solgt en minidisc, discman, mp3 spiller eller min forrgie ipod. Mobilnummer har jeg aldri byttet. Så store problemet er det ikke... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så bytter du mobilnummer eller skal selge spilleren. Hva gjør du da? Har aldri solgt en minidisc, discman, mp3 spiller eller min forrgie ipod. Mobilnummer har jeg aldri byttet. Så store problemet er det ikke... Ikke jeg heller. Derfor har jeg navnet bakpå min iPod, men vet om MANGE som selger mp3-spillere og mobiltelefoner etter noen måneder. Det jo litt kjedelig å kjøpe seg en spiller det står "Emil Børre Husvegg" bakpå. I hvert fall når man ikke heter det. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Takk for mange bra, men jeg har ingen favoritter endaaaa. iPådd eller bare en smiley ? Hjelp meeeeeeeeeeg! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 riPod? tenker da på nick uten Z'en hvis den ikke er viktig... selv har jeg "LeePod" på min 40GB... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Navnet ditt, kanskje kjedelig men praktisk. Endret 28. september 2005 av So|o Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva med noe som en advarsel? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva med noe som en advarsel? "Ey!! fingra av ipoden min" elns Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) iAye? Edit: Eller iAye, sir. Endret 28. september 2005 av sosohal Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 HEI! Jeg vil ha en IPOD NANO, Som dere sikkert veit er iPod en mp3 spiller som er laget av Apple. Så i den nærmere fremtid blir en slik en bestilt fra apple.com. Det jeg fant ut nå nettopp er at det er mulig å gravere noe inn bakpå denne lille snertne saken. Veeeeeeeeel, det blir for kjedelig å la det stå no blankt, så kan dere hjelpe meg med å finne noe moro jeg kan skrive bak. Gjerne noen mottoer,filosofier**,dikt WHATEVAH! Selv tenkte jeg på: Simple and Clean (utada hikaru - Simple and clean == kingdom hearts sange) , meeeeen veit ikke helt jeg azzzzzzzzz Takk for ALLE innlegg graver inn: Utstillings modell. Vennligst ikke fjern fra butikk. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 I took an IQ-test. I flunked. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 "May the forces of evil become confused on the way to your house." "Electricity is really just organized lightning." "There's no present. There's only the immediate future and the recent past." Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 graver inn: Utstillings modell. Vennligst ikke fjern fra butikk. Å merke iPoden sin for livet med en stygg ord delings feil er noe iaffal jeg skal holde meg langt unna. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 ''Jeg velger utseene'' ''Indre skjønnhet er noe tull'' ''Utseene fremfor lyd'' ''Batteritid er ikke viktig'' Hehe. Er bare negativt her, men det er slikt jeg har fått høre fra folk som eier, og har testet ipod. Selv har jeg aldri rørt en ipod, så jeg har ikke peiling:P Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 "Testversjon, ikke til salgs" "Leieversjon, kun til utleie" "Utstillingsversjon, ikke til salgs" "Prototyp(e), ikke til salgs" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 graver inn: Utstillings modell. Vennligst ikke fjern fra butikk. Å merke iPoden sin for livet med en stygg ord delings feil er noe iaffal jeg skal holde meg langt unna. Ja! Eller gå til en butikk og sjekk hva det står. Det hadde vært konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg