Zona Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Har Geforce Ti 4200 og oppgraderte driverne fra 28.41 til 30.82. Med dette gikk jeg ned 130 poeng på 3dmark. Vet det har lite å si men skulle ikke scoren gå oppover? Et lite spm til: Noen som vet noen gode sider med bios tweaking? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 hmm, det er jo murlig den nye driveren har forbedret litt på grafikken + at den sikkert har fikset noen bugs da, dette kan gjøre at scoren kan gå ned litt... men jeg kan si en ting, rett etter oppstart av pc'n min, får jeg 8550, etter et par timer med "hard-kjøring" i Quake er CPU'en ganske varm, så når jeg da kjører 3DMark får jeg ca 8200... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg tror den differansen der er innenfor feilmarginen.. prøv å kjøre 3dmark etter hverandre et par ganger på samme instillinger. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 18:04, Jannis-15 skrev:men jeg kan si en ting, rett etter oppstart av pc'n min, får jeg 8550, etter et par timer med "hard-kjøring" i Quake er CPU'en ganske varm, så når jeg da kjører 3DMark får jeg ca 8200... Trodde det var naturlig,ikke for det cpu'en er blitt varmere,men av den enkle grunn at etter spilling så går jo system ressursene ned,noe som påvirker ytelsen.(Hvis du da ikke reboota i mellomtida) Madonion anbefaler da også å kjøre 3dmark etter en fresh reboot. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 ja, seff hadde jeg restarta maskina. høy temp = lavere ytelse lav temp = bedre ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå