melli123 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Heisann alle sammen. Jeg lurte bare på om noen viste om et sted hvor man kan få kjøpt postere/plakater som er i samme stil som disse bidlene? LINK Eller om et sted hvor man kan lære å lage slike bilder/illustrasjoner. EDIT: Noen som vet hva dette kalles? mvh Vegard Melsom Endret 27. september 2005 av VgaR Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du kan i alle fall bestille mange av disse på Jason Brooks sin hjemmeside. Han har mye som er meget bra! Og det er sikkert mange som har kopiert han. Men vet ikke om denne stilen har noe eget navn. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ta en titt her og se hva du finner. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) takk for hjelpen begge to, men christopherH, jeg finner ikke websiden hans... eller jeg finner noen siden om jason brook, men jeg tror ikke noen av dem er han sine EDIT: fant siden hans...glemte å skrive "s" en i navnet hans... men det er ingen her som vet om denne stilen har et navn? Endret 28. september 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 EDIT: fant siden hans...glemte å skrive "s" en i navnet hans... men det er ingen her som vet om denne stilen har et navn? Er det ikke bare vector art da? Laget i Illustator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå