Gå til innhold

Vitsen med telletråden og mange innlegg?

Anbefalte innlegg

Mange her på forumet skryter over antall de har kommet med i dette forumet, og mange benytter såkalte "telletråder" for å oppnå mest mulig innlegg.

Greit, det kan være en "status" å regjere med mest innlegg. Men tallene på antall innlegg imponerer ikke meg.

Etter min mening så er det de som hjelper folk med ting de lurer på og ikke klarer som skal ha den statusen. De som kommer med nyttige og interesante innlegg.

Når jeg ser et nick etterfulgt av x ant. innlegg under her på forumet som jeg ikke har lagt merke til tidligere i noen deler av forumet, så er ikke den personen en forumhelt av den grunn... Uansett om det er 10000 eller 50000 innlegg. De personene jeg legger merke til i forskjellige deler av forumet som derimot faktisk hjelper andre, eller kommer med noe nyttig eller interesant, det er de jeg ser på som forumets helter. Ikke de som forteller hvilken sang de hører på akkurat nå, eller bare legger inn en "Nå runda jeg x ant. innlegg" bare for å få tallet til å stige.

Det er mange tråder som er hundrevis av sider lange, som besvares av flere hver dag. Ikke misforstå å tro at jeg hetser noen av de. Mange er jo interesante og nyttige. Men det finns også mange som blir misbrukt.

Så... Slutt å skryt over innleggene dine, de betyr ingenting om du ikke har kommet med en eneste ting bortsett ifra mange useriøse innlegg. Mange tråder ødelegges også av slike tråder.

Det var alt. Håper ikke noen tok dette for negativt. Det er hvertfall ikke ment så negativt som det kan høres ut som :) Ville bare si min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (AssKicR @ 27/09/2005 : 23:04)
Innlegg i Off topic seksjonen av forumet teller ikke så man kan registrere seg og poste 4000 inlegg i Off Topic og man vil fremdeles ha 0..

Kan gå inn på profil, trykk på brukernavnet mitt: Mest aktiv i: OT-baren

Trykker du på OT-baren ser du alle innleggene hvor de er blitt postet

Lenke til kommentar

QUOTE (Bundy @ 27/09/2005 : 22:18)
Innlegg i Off topic seksjonen av forumet teller ikke så man kan registrere seg og poste 4000 inlegg i Off Topic og man vil fremdeles ha 0..

Kan gå inn på profil, trykk på brukernavnet mitt: Mest aktiv i: OT-baren

Trykker du på OT-baren ser du alle innleggene hvor de er blitt postet

Jo, men de teller ikke på postcounten din.. Seff må det jo stå hvor de er posta :/

Lenke til kommentar

QUOTE (smeboe @ 27/09/2005 : 23:41)

Sjekk postcounten til "Den Røde Tsar" :p

2 innlegg, mest aktiv i OT-baren med 872 innlegg..

Jeg er mye mer hardcore enn han.

Lenke til kommentar

QUOTE (Bundy @ 28/09/2005 : 00:05)

I antall innlegg ja, men ikke i offtopic/resten...

Lenke til kommentar

QUOTE (smeboe @ 28/09/2005 : 00:15)
QUOTE (Bundy @ 28/09/2005 : 00:05)

I antall innlegg ja, men ikke i offtopic/resten...

Meg: Mest aktiv i: OT-baren

4282 innlegg i dette forumet

( 75% av dette medlemmets innlegg )

Han: Mest aktiv i: OT-baren

872 innlegg i dette forumet

( 56% av dette medlemmets innlegg )

Ergo, jeg er mere hardcore enn ham.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

QUOTE (smeboe @ 28/09/2005 : 16:37)
QUOTE (Propaganda @ 28/09/2005 : 07:24)
eid! :p

Neppe. Bundy ble eid fordi han ikke så at jeg skrev offtopic _delt på_ resten... Uansett en idiotisk diskusjon.

Har flere innlegg i det seriøse, har flere innlegg på det useriøse, og prosenten i OT baren. Hæ?!

Meg: Mest aktiv i: OT-baren

4282 innlegg i dette forumet

( 75% av dette medlemmets innlegg )

Han: Mest aktiv i: OT-baren

872 innlegg i dette forumet

( 56% av dette medlemmets innlegg )

Han har 56%

Jeg har 75%

EID?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...