Lars73 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Heisann Noen som vet hvordan jeg blir kvitt dette? Vil ikke ha noe Microsoft SQL server kjørende i bakgrunnen. Hater programmer jeg ikke klarer å bli kvitt :sad: Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 http://msdn.microsoft.com/library/default....nstall_8vu6.asp Med denne løsningen må du ha MS SQL CDn Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Hva er egentlig dette, og hva brukes den til? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Vil det si at du har innstallert MS SQL server uten å vite hva det er? Bruker vel kanskje MS Windows 2000 Advanced Server også du? :razz: MS SQL Server er forresten en database-server. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 16:46, borre skrev:Vil det si at du har innstallert MS SQL server uten å vite hva det er?Bruker vel kanskje MS Windows 2000 Advanced Server også du? :razz:MS SQL Server er forresten en database-server. Jepp, har ikke fletta peiling på hva dette er, og hvordan jeg har klart å installere det. Nå starter den opp hver gang jeg skrur på pc'n, og det blir den vel bare nødt til å gjøre siden jeg ikke får fjerna den. Mulig jeg tar meg bryet med å finne ut hva jeg kan bruke den til etterhvert :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå