Thor. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) får meg ny maskin denne uka og lurer på hvilken brannmur jeg bør velge. Med litt brainstorming husker jeg: Zone-alarm, windows SP2 og norton sin. kravene er: bruker lite systemressurser (ram, cpu, bredbåndslinje). spyware fri (helst) Bør være universalt klarer og være i "tray" (ved siden av klokka på skjermen) brukervennlighet spiller ingen rolle Endret 27. september 2005 av Tor-Martin Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 HER har du noen. Bruker personlig internet security pakken til Trend pc-cillin. Veldig lite ressurskrevende, og den har gjort det bra i tester. Billig er den også. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Flyttet fra programvare Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kan anbefale Sygate Personal Firewall. Gratis brannmur som er lite ressurskrevende og brukervennlig. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Outpost Firewall Pro: http://www.agnitum.com/ Nettopp kommet i v 3.0, der antispyware er inkludert. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har du en gammel PC som du ikke bruker lenger stående, så ville jeg slengt inn m0nowall på den. Jeg bruker det selv, og det er kjempebra. Har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kan anbefale Sygate Personal Firewall. Gratis brannmur som er lite ressurskrevende og brukervennlig. Enig! Lenke til kommentar
zerikz Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ZoneAlarm har med versjon 6 blitt helt knall synes jeg. Finner nyeste gratisversjon her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå