Pysj Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Finn veien hjem Dårlig retningssans, eller bare litt forvirret? Svenske Emappz har nå lansert en betaversjon av sin gratis navigasjonstjeneste for mobiler. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvordan legger jeg inn dette programmet egentlig? Får bare lastet ned en .exe-fil som jeg ikke helt skjønner hva jeg skal gjøre med... Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Hei Jeg har dessverre ikke testet Emappz, så jeg er usikker på hvordan det fungerer i praksis. Kanskje du kan finne noen svar på Emappz sitt forum for den mobile utgaven av Emappz-programmet Håper det hjelper Lenke til kommentar
fudun Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg måtte rename fila jeg nedlastet fra .exe til .jar for å legge den inn på telefonen (N6230). Programmet starter, men jeg får ikke logget inn. Umulig å registrere norske telefonnummer skikkelig virker det som. Man må ha minst 9 tegn. 0047 først fungerte når jeg registrerte meg, men den bare hopper ut av innloggingen på tlf. Lenke til kommentar
SpiffSS Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Lasta bare programmet via wapen på mobilen jeg. Fungerte helt fint med å logge inn når jeg starta programmet. Brukte bare en 0 da (047) Fant kart over der jeg bodde og det fungerte helt fint på min mobil K750i Lenke til kommentar
Armani Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Gjelder dette bare Symbian telefoner? jeg ser du fikk det til på K750i, så da er det java basert program? Skader ikke å spøre? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Virker fint på min K750i også, med Holux GR-230 GPS. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Man må ha konto for og bruke det? På siden alså? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Man må ha konto for og bruke det? På siden alså? Deres hjemmeside som blir lenket til i artikkelen: För att kunna använda mjukvaran nedan så måste du först ha ett konto.Om du inte redan har ett konto till emappz® för mobiltelefoner så kan du skaffa det här. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Merkelig, jeg forsøkte å registrere tlf med 047 også, fungerte akkurat like dårlig. "loading" står det ved login, og progressbaren kommer til 80% eller noe før den bare hopper tilbake til loginskjermen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Man må ha konto for og bruke det? På siden alså? Deres hjemmeside som blir lenket til i artikkelen: För att kunna använda mjukvaran nedan så måste du först ha ett konto.Om du inte redan har ett konto till emappz® för mobiltelefoner så kan du skaffa det här. Hehe.. jammen daså Lenke til kommentar
robot Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det noen som har klart å bruke programmet med k700i? Jeg har lastet det ned og bruker 047 forran mitt nr. men den atår bare å loader hele tiden, Håper at det fungerer skikkelig snart, før jeg skal til osloi på tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg