Naits_89 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) eg lurer på hvordan eg stiller på fsben!! hakke peiling på hvordan den skall stilles! vill klokke den litt! hvor finner eg den menyen?? mvh! Endret 27. september 2005 av Naits_89 Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) For det første: Kan man klokke Dell pc'er? Har jeg aldri hørt om... For det andre: FSB ligger da i BIOS. Se i manualen hvilken knapp du trykker på for å komme inn (hvis du ikke vet trykker man en knapp (F2,del, etc) under POST for å komme inn i BIOS). Endret 27. september 2005 av Jolt Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 BIOSen i DELL (og andre ferdigbygde) er låst for klokking. Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Samme gjelder med HP maskiner, prøvd selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Andre har svart, men jeg kan komplettere.. Har du ikke peiling på klokking.. er en DELL, HP, IBM PC ikke rett "verktøy" å starte med.. Dersom du er istand til å sette deg litt inn i HW'n som er i PC, HK, chipset.. så kan det hende at det finnes en versjon av Clockgen eller SetFSB du kan bruke for å klokke fra Windows.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå