sebastiane Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg søker etter en god antivirus til windows xp pro. Jeg blir glad for svar! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Beste som koster penger: NOD32 og Kaspersky Beste gratis (etter min mening): Avast Antivirus Lenke til kommentar
pilsen- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) f-secure internet security 2006 eller f-secure antivirus client security 6.0 er 2 programmer som anbefales ihvertfall av meg. Bruker dem selv og dem stopper alt som er. Kjapt ute med nye virusdefinisjoner er dem også. Dem inneholder alt du trenger av beskyttelse for å gå på internet. Antivirus, antispyware, brannvegg etc. http://www.f-secure.com EDIT: den testen som programmer.no gjorde mangler forresten produkter som har innebygd antispyware. Siden spionprogram og reklame programmer er snart større trussel på internet enn virus så vil det være viktigt at et sikkerhets produkt også har innebygd beskyttelse mot sånt. Endret 30. september 2005 av pilsen- Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Beste som koster penger: NOD32 og KasperskyBeste gratis (etter min mening): Avast Antivirus Enig der! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Last ned prøveversjoner av de forskjellige sikkerhetspakkene,så tester du de en etter en. Da finner du raskt ut hvilken du liker best. Hvis du vil ha en sikkerhetspakke som har norsk språk,så anbefaler jeg at du tester ut F-Secure Internet Security 2006. Jeg har en 30 dager prøveversjon på maskinen min nå og er så langt veldig fornøyd. Hvis du ikke er så nøye på hvilket språk de forskjellige er,så er NOD32 og ZoneAlarm Pro firewall en glimrende kombinasjon. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 NOD32 er vell det beste.. Lurer på hvor mange MILLIONER poster vi har med akkurat dette spm'et Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) NOD32 er vell det beste.. Lurer på hvor mange MILLIONER poster vi har med akkurat dette spm'et Ja det begynner å bli noen ja Men han er vel ny på forumet. Men vil selv også si NOD32 er det beste antivirus programmet. Endret 5. oktober 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå