Gå til innhold

Hva er det beste antivisusprogrammet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

f-secure internet security 2006 eller f-secure antivirus client security 6.0 er 2 programmer som anbefales ihvertfall av meg. Bruker dem selv og dem stopper alt som er. Kjapt ute med nye virusdefinisjoner er dem også.

Dem inneholder alt du trenger av beskyttelse for å gå på internet. Antivirus, antispyware, brannvegg etc.

http://www.f-secure.com

EDIT: den testen som programmer.no gjorde mangler forresten produkter som har innebygd antispyware. Siden spionprogram og reklame programmer er snart større trussel på internet enn virus så vil det være viktigt at et sikkerhets produkt også har innebygd beskyttelse mot sånt.

Endret av pilsen-
Lenke til kommentar

Last ned prøveversjoner av de forskjellige sikkerhetspakkene,så tester du de en etter en. Da finner du raskt ut hvilken du liker best.

Hvis du vil ha en sikkerhetspakke som har norsk språk,så anbefaler jeg at du tester ut F-Secure Internet Security 2006. Jeg har en 30 dager prøveversjon på maskinen min nå og er så langt veldig fornøyd.

Hvis du ikke er så nøye på hvilket språk de forskjellige er,så er NOD32 og ZoneAlarm Pro firewall en glimrende kombinasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...